Die riepen dat al eerder en liggen op het moment dat jij het zegt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dan roep ik gewoon wat vervelende Noorderlingen erbij
Dat lucht zeker op?quote:
Oh getver ik vind van wel. Ga echt nooit een kontgat aanraken in m'n levenquote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij een enge meneer bent
Gezellig zeg dat carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die riepen dat al eerder en liggen op het moment dat jij het zegt in het ziekenhuis
Het is gewoon een lekker wijf hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij een enge meneer bent
Ik heb jouw busje gezien barriequote:
Ik heb gewoon een lul van 30cm.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker wijf hoor.
Bij mijn vorige meet met barrie trof ik dit aan:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker wijf hoor.
Klopt. Ik zat achter het stuur.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb jouw busje gezien barrie![]()
[ afbeelding ]
Voor ons wel.quote:
Slinger je die gewoon over je schouder?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lul van 30cm.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat achter het stuur.
Makkelijk als riemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Slinger je die gewoon over je schouder?
Ik heb er een aangeraaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh getver ik vind van wel. Ga echt nooit een kontgat aanraken in m'n leven
Van je homofiele fuckbuddy?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er een aangeraakt![]()
![]()
(niet die van mezelf by the way
)
Getver. Vond hij het ook vies?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er een aangeraakt![]()
![]()
(niet die van mezelf by the way
)
kut je was 2 honderdste seconde eerderquote:
PWND!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
kut je was 2 honderdste seconde eerder
Ja, het is een soort sjaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Slinger je die gewoon over je schouder?
Dat zweet 's zomers wel lekker dan.quote:
Ga dan weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Gezellig he jongens, gemoedelijk
JEPquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zweet 's zomers wel lekker dan.
Je kan het rode kruisje niet vinden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Gezellig he jongens, gemoedelijk
quote:
Voorspelbaar.quote:
Het is een wit kruisje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan het rode kruisje niet vinden?
Mietjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbaar.Het was een chick en ze zei er niks van, maar ik zag aan haar half geschrokken gezichtsuitdrukking dat ze het wel had gemerkt, en ik had zelf ook zoiets van wtf ben ik aan het doen.
De pot verwijt de ketelquote:
Wat? Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |