Voortaan gewoon je huiswerk maken he.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ehm, optocht bedoel ik:P .
Ik ben weer eens slecht geïntegreerd
Is niet echt een verrassing toch.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je bij Brabants dagblad de verhaaltjes bij de aanhoudingen leest is echt (bijna?) alles van buiten Oeteldonk.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee, al die mensen die ik vandaag rond heb zien lopen waren origineel
Een mario hier, een soldate+minirokje daar, een kip zus, een verpleegster zo..
Dat is nou ook niet bijster goed veroznnen hoor.
Om over die mensen die alleen een vreemde kleur panty of hoed op doen maar te zwijgen![]()
Jullie zeiden het, had het alleen niet zo erg verwacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is niet echt een verrassing toch.
Ja ik zit hier toch niet uit m'n nek te zwammen.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie zeiden het, had het alleen niet zo erg verwacht.
De hotels heb ik al een paar maanden hoor, maar de trein kan je pas vanaf 3 maanden vantevoren boeken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen die vakanties aan het boeken zijn deze week?
Ik mis wat geloof ik.
Het is al een paar jaar geleden dat ik ergens ben geweest dus het mag wel weer een keer.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:
O niet specifiek jij maar ik zie zoveel mensen die vakanties aan het regelen zijn de afgelopen week.
Ik mis iets geloof ik... vakantie is vaak het laatste waar ik mee bezig ben.
Nee dat blijkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zit hier toch niet uit m'n nek te zwammen.![]()
![]()
Ik heb de Thalys geboekt voor m'n reisje naar Parijs.
En rond die tijd wordt ook mijn nieuwe huis opgeleverd (als het goed isquote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat blijkt.
Cool Tux! Nog maar drie maanden dan.
Drukke tijden dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En rond die tijd wordt ook mijn nieuwe huis opgeleverd (als het goed is)
Zekerquote:
*pakt bouwlamp en gabbermuziek*quote:
Hij is nu bijna weg, dus dalijk weer naar Den Bosch.quote:
quote:
Ben je in Oeteldonk geweest?quote:
Ah jawel hoor, ik ben actief in de VVE en draai alleen muziek op m'n laptop... geen last van me.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
jou moet je ook niet als buurman hebben
...
De tijd gaat snel als je plezier hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:02 schreef FedExpress het volgende:
zo! weer een dag voorbij. nog 1 te gaan en dan is het kunnen weer klaar met carnaval.
kk rotterdammers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Het volk komt toch ook echt overal vandaan.Hele gesprekken gehad met mensen uit Rotterdam. Snap het wel want carnaval is
Maar het blijft apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |