quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Helmond vanavond?
Daar zou ik ook niet heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef kutkabouter het volgende:
Mijn zus loopt op dit moment te zeiken dat ik een chick heb gedaan op de bank in haar huiskamer.
Heb ik niet gedaan. Er lag een gast toen in diezelfde woonkamer te tukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet heel blij mee zijn.
Maar waarom zeg je dat tegen haar.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Er lag een gast toen in diezelfde woonkamer te tukken.
Och, ik begrijp het wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik probeer te tukken en naast me liggen 2 mensen te neuken.quote:
Nee klopt, maar dan had ik jullie er op aangesproken en niet met hangende pootjes naar je zus gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Och, ik begrijp het wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik probeer te tukken en naast me liggen 2 mensen te neuken.
Dat heeft ie ook gedaan. We luisterden niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan had ik jullie er op aangesproken en niet met hangende pootjes naar je zus gegaan.
Oh.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook gedaan. We luisterden niet.
Ik heb het net even zitten regelen, want hier was het ook allemaal onduidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
Kutzooi, ik heb nog niks afgesproken voor vanavond en niemand neemt op.
Ja, het lukt dus niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb het net even zitten regelen, want hier was het ook allemaal onduidelijk.
sexyyyyyyyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik ga als schoolmeisje.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan nog met zo'n nerdbril, een haarband en in plaats van die staartjes 2 vlechtjes.
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoooi ik ben thuis was leuk dit dat zometeen maar slapen want morgen weer van 13 tot ??
Om kwart voor twee al weer thuis?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Alles draait enzo.Zelfs bijlezen gaat kut. Fijne carnaval en weekend allemaal.
Wat zijn we weer vriendelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi daar vortaan heen gaan dan.
Zo'n tent hebben we wel hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was gezellig gisteravond, maar waarom hebben ze hier geen fatsoenlijke tent waar een beetje veel mensen binnen kunnen.
Superlang in de rij staan om ergens binnen te kunnen is ook irritant
Maar dat is wel normaal hoor. Heb nog nooit gezien dat je ergens fatsoenlijk binnen kan komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, bijna overal stonden flinke rijen.. Dat schie took niet op
Hm, in maastricht en breda kon ik over het algemeen altijd wel redelijk snel binnen komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat is wel normaal hoor. Heb nog nooit gezien dat je ergens fatsoenlijk binnen kan komen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:28 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi allemaal. ik ben net wakker geworden naast een fucking submarine, dat was niet zo fantastisch.
intochtje? waar? In Oeteldonk is d'n optochtquote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moguh
Straks even intochtje gluren..
Maar nu eerst aan de studie.. Geen vrij @ VU
Voortaan gewoon je huiswerk maken he.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ehm, optocht bedoel ik:P .
Ik ben weer eens slecht geïntegreerd
Is niet echt een verrassing toch.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je bij Brabants dagblad de verhaaltjes bij de aanhoudingen leest is echt (bijna?) alles van buiten Oeteldonk.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee, al die mensen die ik vandaag rond heb zien lopen waren origineel
Een mario hier, een soldate+minirokje daar, een kip zus, een verpleegster zo..
Dat is nou ook niet bijster goed veroznnen hoor.
Om over die mensen die alleen een vreemde kleur panty of hoed op doen maar te zwijgen![]()
Jullie zeiden het, had het alleen niet zo erg verwacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is niet echt een verrassing toch.
Ja ik zit hier toch niet uit m'n nek te zwammen.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie zeiden het, had het alleen niet zo erg verwacht.
De hotels heb ik al een paar maanden hoor, maar de trein kan je pas vanaf 3 maanden vantevoren boeken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen die vakanties aan het boeken zijn deze week?
Ik mis wat geloof ik.
Het is al een paar jaar geleden dat ik ergens ben geweest dus het mag wel weer een keer.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:
O niet specifiek jij maar ik zie zoveel mensen die vakanties aan het regelen zijn de afgelopen week.
Ik mis iets geloof ik... vakantie is vaak het laatste waar ik mee bezig ben.
Nee dat blijkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zit hier toch niet uit m'n nek te zwammen.![]()
![]()
Ik heb de Thalys geboekt voor m'n reisje naar Parijs.
En rond die tijd wordt ook mijn nieuwe huis opgeleverd (als het goed isquote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat blijkt.
Cool Tux! Nog maar drie maanden dan.
Drukke tijden dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En rond die tijd wordt ook mijn nieuwe huis opgeleverd (als het goed is)
Zekerquote:
*pakt bouwlamp en gabbermuziek*quote:
Hij is nu bijna weg, dus dalijk weer naar Den Bosch.quote:
quote:
Ben je in Oeteldonk geweest?quote:
Ah jawel hoor, ik ben actief in de VVE en draai alleen muziek op m'n laptop... geen last van me.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
jou moet je ook niet als buurman hebben
...
De tijd gaat snel als je plezier hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:02 schreef FedExpress het volgende:
zo! weer een dag voorbij. nog 1 te gaan en dan is het kunnen weer klaar met carnaval.
kk rotterdammers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Het volk komt toch ook echt overal vandaan.Hele gesprekken gehad met mensen uit Rotterdam. Snap het wel want carnaval is
Maar het blijft apart.
Ik was dus in Eindhoven, ik heb gesproken met:quote:
QFTquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gelukkig is het weer bijna voorbij, kan ik weer normaal de stad in.
Pft ik ook. Zit maar weer aan het bier, wie weet helpt het.quote:
Ja over een half uurtje worden hier de flessen bier en wijn ook weer opengetrokken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pft ik ook. Zit maar weer aan het bier, wie weet helpt het.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef fairytalessuck het volgende:
Alhoewel ik bij de gedachte aan bier/wijn al bijna moet kotsen.
zegt. Het doel van zulke feesten is om te neuken, en dat is zowel jou als haar doel. No way dat ik GF material zie in een meisje dat daar ook op jacht is. Leuk voor (een aantal) nachtjes, maar geen relatie, krijg je alleen maar gezeur meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef kutkabouter het volgende:
Wel een heerlijk meisje ontmoet dat girlfriend material is.
waar the fuck ben jij geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was gezellig gister
Geen idee wat voor kroegen ik geweest ben, ken al die namen niet hier. Maar de rijen waren in iedergeval een stuk beter te doen.
godnondeju wat een vleesfestijn is dit zeg..
Heb voordat ik VV leerde kennen flink rondgeslet, en dacht dat ik daar nou wel voorbij was. Maar de naakte dames worden je zo ongeveer op een presenteerblaadje aangeboden![]()
Daarom snap ik ook niet dat je dit
[..]
zegt. Het doel van zulke feesten is om te neuken, en dat is zowel jou als haar doel. No way dat ik GF material zie in een meisje dat daar ook op jacht is. Leuk voor (een aantal) nachtjes, maar geen relatie, krijg je alleen maar gezeur mee
ja kerel, dat is ook geen carnaval daarquote:
veel plezier! ik ga over een kleine drie kwartierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Sowieso na een paar uur al zeggen dat het wel vriendin materiaal is.Je kent elkaar net en dan ook nog met liters drank op.
Zo ik ga naar de stad adios
In de opium waren gisteren alleen maar locals en alleen maar carnavalsmuziek met af en toe heel kort normale uitgaansmuziek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja kerel, dat is ook geen carnaval daar
Daar komt al het volk van boven de rivieren (no offense). Bij hen heerst inderdaad de opvatting dat carnaval alleen maar zuipen en neuken is. Normale uitgaansmuziek met af en toe heel kort een carnavalsnummer.
ja, maar hoe moet ik dat weten als importquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja kerel, dat is ook geen carnaval daar
Daar komt al het volk van boven de rivieren (no offense). Bij hen heerst inderdaad de opvatting dat carnaval alleen maar zuipen en neuken is. Normale uitgaansmuziek met af en toe heel kort een carnavalsnummer.
Nee, dat is op een gegeven moment niet leuk meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ja, maar hoe moet ik dat weten als import
Vanavond dan maar eens rond de markt kijken. Hoewel ik daar zaterdagnacht ook was, en toen viel het me op de markt juist wat tegen. Daar was toen maar 1 kroeg waar je naar binnen kon zonder langer dan een kwartier te wachten leek wel, en die was zo stampvol. Dat is natuurlijk ook wel gezellig, maar als je links en rechts ziet dat de mensen hun biertje nieteens naar hun mond krijgen zonder dat de helft eruit geschouderd wordt. Maar misschien is dat vanavond anders
Orangerie en bierkelder zijn ook wel gezellig en was niet zo druk gisteren!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ja, maar hoe moet ik dat weten als import
Vanavond dan maar eens rond de markt kijken. Hoewel ik daar zaterdagnacht ook was, en toen viel het me op de markt juist wat tegen. Daar was toen maar 1 kroeg waar je naar binnen kon zonder langer dan een kwartier te wachten leek wel, en die was zo stampvol. Dat is natuurlijk ook wel gezellig, maar als je links en rechts ziet dat de mensen hun biertje nieteens naar hun mond krijgen zonder dat de helft eruit geschouderd wordt. Maar misschien is dat vanavond anders
Je bedoeld alle spullen die de kraam bij het oude pand van de ABN Amro aan de visstraat verkoopt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, dat is op een gegeven moment niet leuk meer.
Maar op de markt komt import niet overal even makkelijk binnen. In sommige zaken moet je oeteldonkse carnavalskleren hebben en die kan je alleen krijgen als je in Den Bosch geboren bent. Voor volgend jaar de mijne maar eens halen.
Naast de kleine werelt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb net voor 40euro aan bonnentjes gevonden. Hendig.
Oh en tegenover het stadhuis helemaal links kom je ook als 'niet' oeteldonker wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |