Doe maar, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als halve gay.
Nee, ik zal dalijk even een foto maken van m'n pak
Wanneer gaan we weer naar de bejaardenbingo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en 24 dagen en ik ben alweer 32
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef fairytalessuck het volgende:
hoe gaan jullie verkleed eigenlijk?
nice onequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar je zou toch verkleed gaan?
Oh die vond ik nou net zo briljant.quote:
Je hebt een veel te kort rokje, een haarband met oren/sprietjes/iets dergelijks en je hebt een panty met verschillende kleurtjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben ook niet heel origineel, maar heb geen geld om echt een kostuum te kopen.
Nee, ik ga als schoolmeisje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je hebt een veel te kort rokje, een haarband met oren/sprietjes/iets dergelijks en je hebt een panty met verschillende kleurtjes?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik ga als schoolmeisje.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan nog met zo'n nerdbril, een haarband en in plaats van die staartjes 2 vlechtjes.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik ga als schoolmeisje.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan nog met zo'n nerdbril, een haarband en in plaats van die staartjes 2 vlechtjes.
Gaan we samen naar Helmond vanavond?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Helmond vanavond?
Daar zou ik ook niet heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef kutkabouter het volgende:
Mijn zus loopt op dit moment te zeiken dat ik een chick heb gedaan op de bank in haar huiskamer.
Heb ik niet gedaan. Er lag een gast toen in diezelfde woonkamer te tukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet heel blij mee zijn.
Maar waarom zeg je dat tegen haar.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Er lag een gast toen in diezelfde woonkamer te tukken.
Och, ik begrijp het wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik probeer te tukken en naast me liggen 2 mensen te neuken.quote:
Nee klopt, maar dan had ik jullie er op aangesproken en niet met hangende pootjes naar je zus gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Och, ik begrijp het wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik probeer te tukken en naast me liggen 2 mensen te neuken.
Dat heeft ie ook gedaan. We luisterden niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan had ik jullie er op aangesproken en niet met hangende pootjes naar je zus gegaan.
Oh.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook gedaan. We luisterden niet.
Ik heb het net even zitten regelen, want hier was het ook allemaal onduidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
Kutzooi, ik heb nog niks afgesproken voor vanavond en niemand neemt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |