Nog 2 maanden en 24 dagen en ik ben alweer 32quote:
Als halve gay.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef fairytalessuck het volgende:
hoe gaan jullie verkleed eigenlijk?
Doe maar, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als halve gay.
Nee, ik zal dalijk even een foto maken van m'n pak
Wanneer gaan we weer naar de bejaardenbingo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en 24 dagen en ik ben alweer 32
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef fairytalessuck het volgende:
hoe gaan jullie verkleed eigenlijk?
nice onequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar je zou toch verkleed gaan?
Oh die vond ik nou net zo briljant.quote:
Je hebt een veel te kort rokje, een haarband met oren/sprietjes/iets dergelijks en je hebt een panty met verschillende kleurtjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben ook niet heel origineel, maar heb geen geld om echt een kostuum te kopen.
Nee, ik ga als schoolmeisje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je hebt een veel te kort rokje, een haarband met oren/sprietjes/iets dergelijks en je hebt een panty met verschillende kleurtjes?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik ga als schoolmeisje.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan nog met zo'n nerdbril, een haarband en in plaats van die staartjes 2 vlechtjes.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik ga als schoolmeisje.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan nog met zo'n nerdbril, een haarband en in plaats van die staartjes 2 vlechtjes.
Gaan we samen naar Helmond vanavond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |