quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga zonder jas (om met, die ik dan kwijt raak..). En als ik het koud krijg neem ik een jas van een ander mee. Hendig sjiek.
Dit allebei.quote:
Pffffquote:
Ho ho, koninginnedag is prima feesten hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Koninginnedag is ook voor de losers boven de rivieren
Neverquote:
Oke dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Never![]()
Nou, jongens, meisjes en m'n lieve internetvrouw, ik ga. Op vakantie. En als elk spoortje carnaval opgerot is kom ik terug. Tot over lang![]()
Ik begin pas over een uur of vijf. Zo eerst boodschappen doen en dan kan het beginnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef kutkabouter het volgende:
Wie is er nu allemaal aan het carnavallen?
Eindhoven leuker vinden kan echt niet Paul.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik zit dus in Eindhoven vanmiddag
Al dat gelul om niets
Daar is een optochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eindhoven leuker vinden kan echt niet Paul.
Morgen is de intocht en maandag de optocht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Morgen is de optocht in Den Bosch geloof ik.
Niet dat ik die ooit heb gezien, maar toch...
Ben je al zo oud?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
In Boxtel was dat tegelijk met de optocht meen ik... maar goed da's 20 jaar terug dat ik daar nog ben geweest...
oh dat kan best. maar in Den Bosch is het niet tegelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
In Boxtel was dat tegelijk met de optocht meen ik... maar goed da's 20 jaar terug dat ik daar nog ben geweest...
Nog 2 maanden en 24 dagen en ik ben alweer 32quote:
Als halve gay.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef fairytalessuck het volgende:
hoe gaan jullie verkleed eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |