abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93807761
Ik ben zo fokking misselijk.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_93807885
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 11:09 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben zo fokking misselijk.
Pft ik ook. Zit maar weer aan het bier, wie weet helpt het.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_93808393
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Pft ik ook. Zit maar weer aan het bier, wie weet helpt het.
Ja over een half uurtje worden hier de flessen bier en wijn ook weer opengetrokken. :')

We gaan weer vrolijk verder tot vannacht een keer. :7
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_93808566
Alhoewel ik bij de gedachte aan bier/wijn al bijna moet kotsen. :r
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:47:08 #280
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93809029
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef fairytalessuck het volgende:
Alhoewel ik bij de gedachte aan bier/wijn al bijna moet kotsen. :r

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_93809105
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
;(
pi_93809587
gaat lekker hier zo te lezen :D
~Si vis amari, ama~
pi_93810634
Was gezellig gister :9
Geen idee wat voor kroegen ik geweest ben, ken al die namen niet hier. Maar de rijen waren in iedergeval een stuk beter te doen.

godnondeju wat een vleesfestijn is dit zeg..
Heb voordat ik VV leerde kennen flink rondgeslet, en dacht dat ik daar nou wel voorbij was. Maar de naakte dames worden je zo ongeveer op een presenteerblaadje aangeboden :9

Daarom snap ik ook niet dat je dit
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef kutkabouter het volgende:
Wel een heerlijk meisje ontmoet dat girlfriend material is. O+
zegt. Het doel van zulke feesten is om te neuken, en dat is zowel jou als haar doel. No way dat ik GF material zie in een meisje dat daar ook op jacht is. Leuk voor (een aantal) nachtjes, maar geen relatie, krijg je alleen maar gezeur mee :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_93810982
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was gezellig gister :9
Geen idee wat voor kroegen ik geweest ben, ken al die namen niet hier. Maar de rijen waren in iedergeval een stuk beter te doen.

godnondeju wat een vleesfestijn is dit zeg..
Heb voordat ik VV leerde kennen flink rondgeslet, en dacht dat ik daar nou wel voorbij was. Maar de naakte dames worden je zo ongeveer op een presenteerblaadje aangeboden :9

Daarom snap ik ook niet dat je dit

[..]

zegt. Het doel van zulke feesten is om te neuken, en dat is zowel jou als haar doel. No way dat ik GF material zie in een meisje dat daar ook op jacht is. Leuk voor (een aantal) nachtjes, maar geen relatie, krijg je alleen maar gezeur mee :')
waar the fuck ben jij geweest _O-
~Si vis amari, ama~
pi_93811159
Al die tentjes langs de parade :P
pi_93812536
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Al die tentjes langs de parade :P
ja kerel, dat is ook geen carnaval daar :P
Daar komt al het volk van boven de rivieren (no offense :P). Bij hen heerst inderdaad de opvatting dat carnaval alleen maar zuipen en neuken is. Normale uitgaansmuziek met af en toe heel kort een carnavalsnummer.
~Si vis amari, ama~
pi_93812599
Sowieso na een paar uur al zeggen dat het wel vriendin materiaal is. :') Je kent elkaar net en dan ook nog met liters drank op.

Zo ik ga naar de stad adios :W
pi_93812631
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Sowieso na een paar uur al zeggen dat het wel vriendin materiaal is. :') Je kent elkaar net en dan ook nog met liters drank op.

Zo ik ga naar de stad adios :W
veel plezier! ik ga over een kleine drie kwartier
~Si vis amari, ama~
pi_93812686
Ik was gisteren trouwens in een of andere tent bij de Markt. En daar was me het toch chill. Die muziek helemaal perfect en wel vol maar niet druk, weinig wachtrij voor de bar en wc. Zo hoort het. _O_
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:45:39 #290
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93812805
Mensen, ik was fucking laveloos toen ik dat zei. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Daar komt al het volk van boven de rivieren (no offense :P). Bij hen heerst inderdaad de opvatting dat carnaval alleen maar zuipen en neuken is. Normale uitgaansmuziek met af en toe heel kort een carnavalsnummer.
In de opium waren gisteren alleen maar locals en alleen maar carnavalsmuziek met af en toe heel kort normale uitgaansmuziek. _O_
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_93812811
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ja, maar hoe moet ik dat weten als import :'(
Vanavond dan maar eens rond de markt kijken. Hoewel ik daar zaterdagnacht ook was, en toen viel het me op de markt juist wat tegen. Daar was toen maar 1 kroeg waar je naar binnen kon zonder langer dan een kwartier te wachten leek wel, en die was zo stampvol. Dat is natuurlijk ook wel gezellig, maar als je links en rechts ziet dat de mensen hun biertje nieteens naar hun mond krijgen zonder dat de helft eruit geschouderd wordt :9 . Maar misschien is dat vanavond anders :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:48:50 #292
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93812895
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Vanavond dan maar eens rond de markt kijken. Hoewel ik daar zaterdagnacht ook was, en toen viel het me op de markt juist wat tegen. Daar was toen maar 1 kroeg waar je naar binnen kon zonder langer dan een kwartier te wachten leek wel, en die was zo stampvol. Dat is natuurlijk ook wel gezellig, maar als je links en rechts ziet dat de mensen hun biertje nieteens naar hun mond krijgen zonder dat de helft eruit geschouderd wordt :9 . Maar misschien is dat vanavond anders :)
Nee, dat is op een gegeven moment niet leuk meer.

Maar op de markt komt import niet overal even makkelijk binnen. In sommige zaken moet je oeteldonkse carnavalskleren hebben en die kan je alleen krijgen als je in Den Bosch geboren bent. Voor volgend jaar de mijne maar eens halen. :D
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_93812979
alleen als je er geboren bent? :o
Zelfs niet als je gewoon hier woont? noujazeg.. alleen omdat ik geen zachte G heb, krijg ik die pakjes niet, tss..
En VV krijgt ze dan ook niet, want die komt uit de meierij en niet DB zelf :{

Stelletje xenofoben hier :6
pi_93813009
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Orangerie en bierkelder zijn ook wel gezellig en was niet zo druk gisteren!

Een kiel kan je gewoon kopen lijkt me zo :')
~Si vis amari, ama~
pi_93813014
Ik heb net voor 40euro aan bonnentjes gevonden. Hendig. :D

Oh en tegenover het stadhuis helemaal links kom je ook als 'niet' oeteldonker wel in.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:03:31 #296
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_93813331
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Nee, dat is op een gegeven moment niet leuk meer.

Maar op de markt komt import niet overal even makkelijk binnen. In sommige zaken moet je oeteldonkse carnavalskleren hebben en die kan je alleen krijgen als je in Den Bosch geboren bent. Voor volgend jaar de mijne maar eens halen. :D
Je bedoeld alle spullen die de kraam bij het oude pand van de ABN Amro aan de visstraat verkoopt?
Zoals kielen, dassen etc in de driekleur?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:10:04 #297
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93813541
Die zijn allemaal nep.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:10:59 #298
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_93813567
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb net voor 40euro aan bonnentjes gevonden. Hendig. :D

Oh en tegenover het stadhuis helemaal links kom je ook als 'niet' oeteldonker wel in.
Naast de kleine werelt?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:11:20 #299
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_93813580
En hoe is de nep dan te onderscheiden? Wordt nu wel heel spannend :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93813650
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Naast de kleine werelt?
Jerhonimus ofiets. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')