Nogal ja.quote:
Heel Oeteldonk. Kan niemand meer bij. We kunnen onze eigen lui al niet eens kwijt. Laat staan die anderen nog.quote:
Daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heel Oeteldonk. Kan niemand meer bij. We kunnen onze eigen lui al niet eens kwijt. Laat staan die anderen nog.
Wat dan? Moet ik jou komen vullen?quote:
EN IK DAN???!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maaruh ik vind in Den Bosch dit het leukste
Zoete lieve Gerritje ofzo
Binnendieze
Jheronimus Bosch Art Center
Drakenstandbeeld
Nee smeerlap. Iemand was je al voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat dan? Moet ik jou komen vullen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee smeerlap. Iemand was je al voor.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Jij bent toch zoete lieve Gerritje?
De trein terug richting Utrecht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat vinden jullie dat ik nog meer moet zien op een normale dag in Den Bosch?
Ik snap 'm niet en ik ben nieteens dronken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:
Zullen we een deal maken? 's-Hertogenbosch #100 noemen we: voor elk jaar een topic: SuperrrTuxxx
1 iemand maar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee smeerlap. Iemand was je al voor.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De trein terug richting Utrecht.
Dat je moeilijk oud bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet en ik ben nieteens dronken.
Nee een halve.quote:
Hehehequote:
quote:
quote:
Lekker toch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net toen ik dit las bier over m'n toetsenbord gesproeid.
Alleen als we dan meetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je serieus met koninginnedag naar Amsterdam?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je serieus met koninginnedag naar Amsterdam?
Ja wat verwacht je nou? Dat we je welkom heten en met de rode loper ontvangen, omdat je de eerste noorderling bent die zichzelf even aankondigt in dit topic?quote:
Bekkie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou? Dat we je welkom heten en met de rode loper ontvangen, omdat je de eerste noorderling bent die zichzelf even aankondigt in dit topic?
In Amsterdam valt meer te neuken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
dan ben je pas gek, beter ga je naar Utreg m'n stadsie
Dan meet ik liever op een andere dag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als we dan meetenAnders heb ik niemand om mee te gaan
Komt je zus ook dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
In Amsterdam valt meer te neuken.
Niet voor m'n moeilijk dure laptop.quote:
Alsof jij wil meetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan meet ik liever op een andere dag.
Alsof jij mijn zus kan regelen.quote:
Kutwijfquote:
Ik denk niet eens dat ik haar wil regelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof jij mijn zus kan regelen.Al helemaal niet meer als ik laat lezen dat je een harige kont hebt.
Normaal wel. 1 noorderling en de sfeer is WEGquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat een Brabantse gemoedelijkheid in dit topic
Wil jij wel meeten dan?quote:
Amsterdam is baas met koninginnedag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
dan ben je pas gek, beter ga je naar Utreg m'n stadsie
Niet zo hard he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KutwijfBillekoek voor jou vanavond
Zo zijn wij, wij regelen de boelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Normaal wel. 1 noorderling en de sfeer is WEG
1 vinger in het poepertjequote:
Snap ik, jij bent zo'n onsociaal persoon die 24/7 zit te fokken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Zo zijn wij, wij regelen de boel
Het staat niet hoog in m'n prioriteitenlijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |