nee, vanavond nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hou nou eens op, ik heb gewoon de slappe lach. Zie het al helemaal voor me.
FAALquote:
quote:
Danku, danku.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef FedExpress het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie geen hakken en jurkjes hebben om te ruilen met FTS
geen panties?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jurkje, vestje, panty, hakken. Prima toch.
En wat is met dit topic he he he.
Ik ga datzelfde trucje vanavond nog maar eens doen denk.quote:
Jawel, dat zei ik toch?quote:
Hehe succes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga datzelfde trucje vanavond nog maar eens doen denk.
he means your underw... never mindquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
Ik ga m'n avond van gisteren ook nog maar eens herhalen.
Ik ben weg, fijne avond jullie![]()
Thnx, veel plezier.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
panty is iets anders dan pantiesquote:
vielen spasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
panty is iets anders dan panties
het is tochquote:
Nee.quote:
Ja.quote:
heul welquote:
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef FedExpress het volgende:
laat ik het zo zeggen: ik hoop dat de dames hier hun panties niet als panty gebruiken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.![]()
Mental image van tokkies met dikke benen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.![]()
Ook in een dunne versie zijn er veel van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mental image van tokkies met dikke benen.
Ja van die skeletten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook in een dunne versie zijn er veel van.
Ja.quote:
Brandstapel op de Markt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja.
Die denken dan dat zoiets bij hun wel staat.
Brandstapel ermee, allemaal.
Ja daarom.quote:
Ik zag jou net in een ander topic en ik dacht nog, die heb ik al een hele tijd niet meer gezien.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
godnondeju wat gaan die denbosch topics hard de laatste tijd
dat komt omdat ik weer terug ben [/eigendunk]quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
godnondeju wat gaan die denbosch topics hard de laatste tijd
Je vond het al lekker rustig zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zag jou net in een ander topic en ik dacht nog, die heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
ben bij m'n oudersquote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zeker andere tijdzone daar in delft
Neuh, valt mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je vond het al lekker rustig zeker
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja dat weet ik toch niet
maar ik snap het wel hoor, zo na die storm van afgelopen vrijdagnacht wou je natuurlijk graag naar huis toe
neequote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, Fokmeet bij jou thuis dus?
Bier?
Chips?
Kaarten?
Supertuxxx die een paaldans act opvoert?
het is geen date, we gaan gewoon stappenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Tss, een date met een chick beetje voor laten gaan op afspreken met je fok!-homies..
hmm,...
nee ok, ik geef je gelijk![]()
echt waarquote:
haa zatlelquote:
niet zo doen ik drink nooit alcohol jwzquote:
sorry schat!quote:Op zondag 6 februari 2011 03:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
niet zo doen ik drink nooit alcohol jwz
Het is je vergevenquote:
ik heb er zin in, jewaitsquote:
Hehe ik ookquote:
ja gewoon, verkloot ritme hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe ik ook
Wat doe jij nog wakker btw?
Mooi, dan mag je mij gezelschap houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja gewoon, verkloot ritme hebben
ik ga nog wel nu even proberen te slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je mij gezelschap houden
Dit valt me echt zwaar tegen van je. Beter maak je het volgende week helemaal goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga nog wel nu even proberen te slapenvolgende week geef ik je ook al heel veel aandacht dus dat mag wel even vind ik
Eh.... moet dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, Fokmeet bij jou thuis dus?
Bier?
Chips?
Kaarten?
Supertuxxx die een paaldans act opvoert?
Wattist?!?!quote:
Ik was gisteren al ziek maar had beloofd om mee uit te gaan en dat was misschien toch niet zo verstandig. Spierpijn, buikpijn, hoofdpijn, misselijk, verkouden allesquote:
Leuk he, bij je ouders wonen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja en nu is mn pa boos omdat tie denkt dat het van de drank komt.
quote:
je mag niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik mag en kan (geen baantje etc.) nog niet eens op mezelf wonen dus ik heb geen andere keus.
gebruik je eigen huis esquote:
Waarmee?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gebruik je eigen huis esik heb het te druk dan
met jou entertainenquote:
Da's vrijdag, kun je zaterdag voor ST en AT je huis openstellen.quote:
wat denk je zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Da's vrijdag, kun je zaterdag voor ST en AT je huis openstellen.
Op het moment niet veel, dat laat m'n hoofdpijn niet toe.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Op het moment niet veel, dat laat m'n hoofdpijn niet toe.
Hehequote:
ik ga leren dus ik ben even van fok afquote:
Succes.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga leren dus ik ben even van fok af
Hehe nice.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef FedExpress het volgende:
woehoe, gewonnendat was weer even geleden, hehe
Feli!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef FedExpress het volgende:
woehoe, gewonnendat was weer even geleden, hehe
Niet zo best, meiskequote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe nice.
Ik voel me echt ellendig.
Ik weet het.quote:
minder drinken volgende keerquote:
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?quote:
Dat zou best eens kunnen schelen ja.quote:
Ik ben alleen ff naar de appie geweest heur.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?
echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?
nee, niet echtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen schelen ja.
Maar m'n arm doet ook weer veel pijn, stomme Turk.
Is het gelukt met leren?
Hoe komt het?quote:
veul te veul afleidingquote:
Dan moet je ook niet computeren, maar jezelf met je boeken opsluiten in een hokje.quote:
ik heb geen boeken bij en al mijn colleges staan op internetquote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet computeren, maar jezelf met je boeken opsluiten in een hokje.
Dan wordt het wat lastiger ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb geen boeken bij en al mijn colleges staan op internet
Keihendig.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb geen boeken bij en al mijn colleges staan op internet
heb je iets in je oog gehad?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik bedenk me net, dat ik gisteren een afspraak had bij de opticien.. Oeps.
Ja vuurwerk met oud en nieuw.quote:
gerumquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja vuurwerk met oud en nieuw.
Nee heb sinds een paar weken nieuwe lenzen en moest gisteren ter controle daarheen. Maarja beetje stom dat ik me dat nu pas bedenk.
Viespeuk.quote:
quote:
Voortaan ergens anders op mikken.quote:
het niveau daaltquote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voortaan ergens anders op mikken.
Jij begon hoor.quote:
niet waar, FTS begonquote:
Geef mij maar weer de schuld ja.quote:
terwijl het niveau al tijden op hetzelfde lage punt zitquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ieder topic zeg je dat opnieuw.
Behalve als wij posten natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
terwijl het niveau al tijden op hetzelfde lage punt zit
Dan is het maar goed dat ik dat compenseer met m'n interessante verhalen over turken en hakken en jurkjes.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
terwijl het niveau al tijden op hetzelfde lage punt zit
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef kutkabouter het volgende:
hoog niveau inderdaad, Fed die een turk is met hoge hakken aan en een jurkje
Dat zou wel vet zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef kutkabouter het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef kutkabouter het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef FedExpress het volgende:
Rechts ben ik
Water over m'n bureau, dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Rechts ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Rechts ben ik
Die is wel baas die jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Cola, water.....quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Water over m'n bureau, dankje.
no problemo :pquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Water over m'n bureau, dankje.
Ja jullie timen het altijd zo fijn.quote:
Drink gewoon helemaal niks meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja jullie timen het altijd zo fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Rechts ben ik
dat je daar nog een foto van hebt kunnen vinden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
ik had eerder bier of wijn verwacht bij onze huis-alcoholistquote:
ja bizar hequote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat je daar nog een foto van hebt kunnen vinden ook
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Drink gewoon helemaal niks meer.
Dat neem ik me ieder weekend voor, maar het mislukt steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had eerder bier of wijn verwacht bij onze huis-alcoholist
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat neem ik me ieder weekend voor, maar het mislukt steeds.
quote:
Jup. Deze week hoef ik alleen nog niet veel, omdat het allemaal snel geregeld moest worden hoef ik maar 9 uur. Morgen 3, woensdag 3, vrijdag 3.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:12 schreef FedExpress het volgende:
en toen was het weekend weer voorbij.
fairy, begin je nou komende week met werken?
succes in ieder geval!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jup. Deze week hoef ik alleen nog niet veel, omdat het allemaal snel geregeld moest worden hoef ik maar 9 uur. Morgen 3, woensdag 3, vrijdag 3.
Hoop dat het de week erna wat beter wordt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Over een uur en 3 kwartier ben ik jarig.
En hoe jong word je?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Over een uur en 3 kwartier ben ik jarig.
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jup. Deze week hoef ik alleen nog niet veel, omdat het allemaal snel geregeld moest worden hoef ik maar 9 uur. Morgen 3, woensdag 3, vrijdag 3.
Hoop dat het de week erna wat beter wordt.
32quote:Op zondag 6 februari 2011 23:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En hoe jong word je?
Alvast gefelicitaart
Thnx.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren!![]()
![]()
Ik werk in de thuiszorg.quote:
Dankuquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg.
ST gefeliciteerd!
ben je nou eigenlijk blond van jezelf of donker haar van jezelfquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg.
ST gefeliciteerd!
ik eis dat je dat nu hier komt brengen, ik lig nog op bed en heb wel zin in koffie met taartquote:Op maandag 7 februari 2011 07:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goeiemorgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I don't think so.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik eis dat je dat nu hier komt brengen, ik lig nog op bed en heb wel zin in koffie met taart
je bent ook te laatquote:
/carequote:
Nu nog saai.quote:
Vertaling: "Ik ben nu nog nuchter maar als ik vanavond zo zat als een aap ben heb ik het toch wel gezellig."quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu nog saai.Maar daar komt vanavond vast verandering in.
Ik merk dat jij uit ervaring spreekt.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vertaling: "Ik ben nu nog nuchter maar als ik vanavond zo zat als een aap ben heb ik het toch wel gezellig."
Zuipse.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu nog saai.Maar daar komt vanavond vast verandering in.
nice! beter laat dan nooit hequote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben echt te blij.Normaal heb ik altijd wel iets te doen of huiswerk waar ik aan moet denken of stress voor school maar nu. Wauw stage/werken is zo chill. Een miljoen keer beter dan school. En na 1,5 jaar ben ik erachter gekomen dat mn opleiding toch niet zo verkeerd is (misschien).
![]()
Ja dat wel. Sommige zijn een jaar of 40 voordat ze het weten dus ach.quote:
daaromquote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel. Sommige zijn een jaar of 40 voordat ze het weten dus ach.
ochquote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik merk dat jij uit ervaring spreekt.
Ja ben om 1u wakker gebeld door een Indiër omdat er wat plat zou liggen. D'r lag ook wat plat maar dat ding had geen callout mogen hebben dus heel m'n nachtrust verziektquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja ben om 1u wakker gebeld door een Indiër omdat er wat plat zou liggen. D'r lag ook wat plat maar dat ding had geen callout mogen hebben dus heel m'n nachtrust verziekt
En goedemorgen trouwens.
hee, BB en haar zusjequote:
heb je een kater?quote:
Nee.quote:
jammerquote:
Dat is dan wel weer grappig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jammerdan is er dus helemaal niets grappig aan deze kut ochtend
Die zet je toch zelf aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Zo jammer altijd.Dan heb je een fucking leuke (lees: geile) droom en dan gaat je wekker en hoor je die kutstem van Edwin Evers ineens door je droom heen tetteren, gevolgd door het gezwel dat Bruno Mars heet.
![]()
dan is het nog steeds kutquote:
Nee.quote:
O jij bent die ene Edwin Evers luisteraar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Zo jammer altijd.Dan heb je een fucking leuke (lees: geile) droom en dan gaat je wekker en hoor je die kutstem van Edwin Evers ineens door je droom heen tetteren, gevolgd door het gezwel dat Bruno Mars heet.
![]()
Bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O jij bent die ene Edwin Evers luisteraar?
Ik luister gewoon geen radio. problem solved.quote:
als ik geen wekker aanzet wordt ik elke dag om 2 uur wakkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik luister gewoon geen radio. problem solved.
Dan zet je de wekker toch niet op radioquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als ik geen wekker aanzet wordt ik elke dag om 2 uur wakkerals het toch moet toch liever "muziek" dan ruis of iets dergelijks
dat kan dus nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan zet je de wekker toch niet op radioZo moeilijk is het niet hoor.
Lekker kansloos ding dan.quote:
het is een radio met een alarmfunctie, works for mequote:
Gebruik je telefoon als wekker. eigen mp3-tje aanzetten als wekker et voilaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is een radio met een alarmfunctie, works for me
* bijdehand wordt al jaren wakker op kutmuziek zoals jodelmuziekquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gebruik je telefoon als wekker. eigen mp3-tje aanzetten als wekker et voila
* Ceased2Be wordt al jaren wakker met de intro van Dexter
Je brengt het alsof ie nou zingt en je dus net wakker bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:06 schreef fairytalessuck het volgende:
Oh god m'n broertje is kei hard mee aan het zingen met z'n muziek. DAT is pas fijn wakker worden..
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je brengt het alsof ie nou zingt en je dus net wakker bent
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ben ik ook.![]()
Ofja. Eerst werd ik om half 10 wakker gebeld door een of andere kutgay van zo'n achterlijk callcenter en nu 10 minuten geleden van m'n broertje met z'n kattengejank.
Fijn begin van de dag, grr.
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga nu stoppen heb er alweer 7.5 uur op zitten
ernstigquote:
Klopt... kan me al niet meer herinneren dat ik na 12u m'n bed uit ben gekomen...quote:
Waarom kut? Had je de zakdoekjes en het glijmiddel al klaarliggen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ernstig
met een beetje mazzel is het huis hier toch leeg vrijdag
en met een beetje pech niet, en dan is het kut
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt... kan me al niet meer herinneren dat ik na 12u m'n bed uit ben gekomen...
ja manquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom kut? Had je de zakdoekjes en het glijmiddel al klaarliggen?
dan snap ik dat je er naar uitkijktquote:
Nee, waarom zou ik? zonde van je dagquote:
Het is alleen zonde van je dag als je vroeg naar bed gaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? zonde van je dagWeekend ben ik ook rond 8 uur wakker dan heb ik al 4 uur langer gelegen dan anders.
kan je me niet een keer aan die michelle op je hyves op die foto's in collegezaal voorstellen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dan snap ik dat je er naar uitkijkt
Doordeweeks rond 22u in het weekend rond 23uquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het is alleen zonde van je dag als je vroeg naar bed gaat.
Da's best vroeg ja. Okee dan snap ik wel dat je niet zo laat opstaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doordeweeks rond 22u in het weekend rond 23u
Die heeft al een vriendjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kan je me niet een keer aan die michelle op je hyves op die foto's in collegezaal voorstellen?
alles kan kapotquote:
Tja beetje inherent aan het ritme... daarbij doe ik 's avonds toch praktisch niets behalve af en toe eens een concertje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Da's best vroeg ja. Okee dan snap ik wel dat je niet zo laat opstaat.
Ja het is maar net wat je gewend bent inderdaad. Ik kan zo vroeg echt nog niet slapen, of ik nu om 8uur opsta of om 13.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja beetje inherent aan het ritme... daarbij doe ik 's avonds toch praktisch niets behalve af en toe eens een concertje.
moet je een nachtje doorhalen, dan kan je de volgende dag je nieuwe ritme beginnen wanneer je wilquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja het is maar net wat je gewend bent inderdaad. Ik kan zo vroeg echt nog niet slapen, of ik nu om 8uur opsta of om 13.
Heb ik wel ooit gedaan, dan ben ik alsnog tegen een uur of 19 over m'n vermoeidheid heen en slaap ik weer niet vroeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
moet je een nachtje doorhalen, dan kan je de volgende dag je nieuwe ritme beginnen wanneer je wil
Dan staat er wss een kleine rijquote:
oh, jij wil ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan staat er wss een kleine rijDus we maken geen kans
Eerlijk gezegd wil ik niet. Hehequote:
ik kom wel even ontbijt op bed brengenquote:
waarom niet? ben je gefriendzoned?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik niet. Hehe
Friendzone en niet willen heeft natuurlijk niks met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
waarom niet? ben je gefriendzoned?
dat is zeker waarquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Friendzone en niet willen heeft natuurlijk niks met elkaar te maken.
Mijn smaak is qua vrouwen is anders
Vorig jaar vond ik een meisje heeeeeeeeee leuk, maar ik zat in haar friendzone en ze had een vriendjequote:
kut voor jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik een meisje heeeeeeeeee leuk, maar ik zat in haar friendzone en ze had een vriendjeOmg
Heb ooit gezegd tegen haar dat als ze hem mee naar school nam dat ik hem een duwtje zou geven op het perron. Ze dacht dat ik een geintje maakte, ik wist het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kut voor je
"kan je me aan die vriend van je voorstellen?"
Jij krijgt sigaretten van je ouders?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Wow, mijn familie is soms echt lief.
Gisteren al van m'n moeder geld gekregen voor sigaretten, omdat ze medelijden had dat ik niks meer had.
En net komt m'n broertje m'n kamer op: "Ik heb een cadeautje voor je."
Krijg ik van hem ook nog een pakje.
Of ze willen je doodquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Gisteren al van m'n moeder geld gekregen voor sigaretten, omdat ze medelijden had dat ik niks meer had.
Normaal gesproken nooit. Dit is echt de eerste keer in 5 jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij krijgt sigaretten van je ouders?
Dat zal het niet zijn, ze roken zelf ook alletwee.quote:
Ziedaar: gezinsdramaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zal het niet zijn, ze roken zelf ook alletwee.
wtf. Daar moet ik eens mee aankomen thuis.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Normaal gesproken nooit. Dit is echt de eerste keer in 5 jaar.
Maar m'n moeder rookt zelf ook en ze vond het deels zielig en deels werd ze gek van m'n gezeur omdat ik steeds aan haar sigaretten vroeg.
Ja ik had het ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wtf. Daar moet ik eens mee aankomen thuis.
Dat is niet iets positiefs hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik had het ook niet verwacht.
& Dan komt m'n broertje net uit het niks ook ineens met een pakje aanzetten.
Ze hebben allemaal medelijden.
Ik wil wel even jouw moeder en broertje lenen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Welles, je bent gewoon jaloes.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is niet iets positiefs he
Als je het tegen mij hebt, dat heb ik nooit gezegd.quote:
Als je ze maar teruggeeft zodra m'n sigaretten weer op zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel even jouw moeder en broertje lenen.
Niet? Hmmm, staat me iets van bijquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, dat heb ik nooit gezegd.
Kan goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Niet? Hmmm, staat me iets van bij
Huh?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
"Ja, hij ligt nu al 3 uur voor mn neus"
Dat is dan ook het belangrijkste.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Inmiddels heb ik het terug gelezen. Het gaat nergens over.Alleen dat Fairy peuken heeft gekregen staat me bij.
Lees jij het dan niet terug?
Nee ik lees het niet terug. Veels te saaiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Inmiddels heb ik het terug gelezen. Het gaat nergens over.Alleen dat Fairy peuken heeft gekregen staat me bij.
Lees jij het dan niet terug?
Knap dat je dat weet als je het nog niet eens hebt terug gelezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik lees het niet terug. Veels te saai
Hm... is het niet vaker dat het pas leuk is als je mee baggert?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet als je het nog niet eens hebt terug gelezen.
Ja oke. Somsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... is het niet vaker dat het pas leuk is als je mee baggert?
Ja, op het moment zelf. Achteraf is het zelden leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke. SomsVaak moet ik ook lachen om de onzin die anderen posten.
Tsja gewoon over de tijd heen kijken kan wel helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, op het moment zelf. Achteraf is het zelden leuk.
Ik wilde hier een domme nietszeggende post neerzetten, maar dat heb ik niet wel gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja gewoon over de tijd heen kijken kan wel helpen.
As usual.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wilde hier een domme nietszeggende post neerzetten, maar dat heb ik niet wel gedaan.
Waar werk je? Is trouwens wel goed voor de disciplinequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Nou inderdaad. Ben nu al op m'n werk pff.
Thuiszorg, is wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar werk je? Is trouwens wel goed voor de discipline
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Let op, dit topic wordt over 7 posts automatisch gesloten.
Je hebt een gave!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Let op, dit topic wordt over 7 posts automatisch gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |