minder drinken volgende keerquote:
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?quote:
Dat zou best eens kunnen schelen ja.quote:
Ik ben alleen ff naar de appie geweest heur.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?
echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?
nee, niet echtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen schelen ja.
Maar m'n arm doet ook weer veel pijn, stomme Turk.
Is het gelukt met leren?
Hoe komt het?quote:
veul te veul afleidingquote:
Dan moet je ook niet computeren, maar jezelf met je boeken opsluiten in een hokje.quote:
ik heb geen boeken bij en al mijn colleges staan op internetquote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet computeren, maar jezelf met je boeken opsluiten in een hokje.
Dan wordt het wat lastiger ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb geen boeken bij en al mijn colleges staan op internet
Keihendig.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb geen boeken bij en al mijn colleges staan op internet
heb je iets in je oog gehad?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik bedenk me net, dat ik gisteren een afspraak had bij de opticien.. Oeps.
Ja vuurwerk met oud en nieuw.quote:
gerumquote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja vuurwerk met oud en nieuw.
Nee heb sinds een paar weken nieuwe lenzen en moest gisteren ter controle daarheen. Maarja beetje stom dat ik me dat nu pas bedenk.
Viespeuk.quote:
quote:
Voortaan ergens anders op mikken.quote:
het niveau daaltquote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voortaan ergens anders op mikken.
Jij begon hoor.quote:
niet waar, FTS begonquote:
Geef mij maar weer de schuld ja.quote:
terwijl het niveau al tijden op hetzelfde lage punt zitquote:Op zondag 6 februari 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ieder topic zeg je dat opnieuw.
Behalve als wij posten natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
terwijl het niveau al tijden op hetzelfde lage punt zit
Dan is het maar goed dat ik dat compenseer met m'n interessante verhalen over turken en hakken en jurkjes.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
terwijl het niveau al tijden op hetzelfde lage punt zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |