nee, vanavond nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hou nou eens op, ik heb gewoon de slappe lach. Zie het al helemaal voor me.
FAALquote:
quote:
Danku, danku.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef FedExpress het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie geen hakken en jurkjes hebben om te ruilen met FTS
geen panties?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jurkje, vestje, panty, hakken. Prima toch.
En wat is met dit topic he he he.
Ik ga datzelfde trucje vanavond nog maar eens doen denk.quote:
Jawel, dat zei ik toch?quote:
Hehe succes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga datzelfde trucje vanavond nog maar eens doen denk.
he means your underw... never mindquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
Ik ga m'n avond van gisteren ook nog maar eens herhalen.
Ik ben weg, fijne avond jullie![]()
Thnx, veel plezier.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
panty is iets anders dan pantiesquote:
vielen spasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe succes.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
panty is iets anders dan panties
het is tochquote:
Nee.quote:
heul welquote:
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef FedExpress het volgende:
laat ik het zo zeggen: ik hoop dat de dames hier hun panties niet als panty gebruiken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.![]()
Mental image van tokkies met dikke benen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lijkt op van die meisjes die hun legging als broek gebruiken.![]()
Ook in een dunne versie zijn er veel van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mental image van tokkies met dikke benen.
Ja van die skeletten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook in een dunne versie zijn er veel van.
Ja.quote:
Brandstapel op de Markt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja.
Die denken dan dat zoiets bij hun wel staat.
Brandstapel ermee, allemaal.
Ja daarom.quote:
Ik zag jou net in een ander topic en ik dacht nog, die heb ik al een hele tijd niet meer gezien.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
godnondeju wat gaan die denbosch topics hard de laatste tijd
dat komt omdat ik weer terug ben [/eigendunk]quote:Op zondag 6 februari 2011 01:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
godnondeju wat gaan die denbosch topics hard de laatste tijd
Je vond het al lekker rustig zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zag jou net in een ander topic en ik dacht nog, die heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
ben bij m'n oudersquote:Op zondag 6 februari 2011 01:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zeker andere tijdzone daar in delft
Neuh, valt mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je vond het al lekker rustig zeker
quote:Op zondag 6 februari 2011 02:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ja dat weet ik toch niet
maar ik snap het wel hoor, zo na die storm van afgelopen vrijdagnacht wou je natuurlijk graag naar huis toe
neequote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, Fokmeet bij jou thuis dus?
Bier?
Chips?
Kaarten?
Supertuxxx die een paaldans act opvoert?
het is geen date, we gaan gewoon stappenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Tss, een date met een chick beetje voor laten gaan op afspreken met je fok!-homies..
hmm,...
nee ok, ik geef je gelijk![]()
echt waarquote:
haa zatlelquote:
niet zo doen ik drink nooit alcohol jwzquote:
sorry schat!quote:Op zondag 6 februari 2011 03:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
niet zo doen ik drink nooit alcohol jwz
Het is je vergevenquote:
ik heb er zin in, jewaitsquote:
Hehe ik ookquote:
ja gewoon, verkloot ritme hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe ik ook
Wat doe jij nog wakker btw?
Mooi, dan mag je mij gezelschap houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja gewoon, verkloot ritme hebben
ik ga nog wel nu even proberen te slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je mij gezelschap houden
Dit valt me echt zwaar tegen van je. Beter maak je het volgende week helemaal goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga nog wel nu even proberen te slapenvolgende week geef ik je ook al heel veel aandacht dus dat mag wel even vind ik
Eh.... moet dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, Fokmeet bij jou thuis dus?
Bier?
Chips?
Kaarten?
Supertuxxx die een paaldans act opvoert?
Ik was gisteren al ziek maar had beloofd om mee uit te gaan en dat was misschien toch niet zo verstandig. Spierpijn, buikpijn, hoofdpijn, misselijk, verkouden allesquote:
Leuk he, bij je ouders wonen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja en nu is mn pa boos omdat tie denkt dat het van de drank komt.
quote:
je mag niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik mag en kan (geen baantje etc.) nog niet eens op mezelf wonen dus ik heb geen andere keus.
gebruik je eigen huis esquote:
Waarmee?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gebruik je eigen huis esik heb het te druk dan
met jou entertainenquote:
Da's vrijdag, kun je zaterdag voor ST en AT je huis openstellen.quote:
wat denk je zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Da's vrijdag, kun je zaterdag voor ST en AT je huis openstellen.
Op het moment niet veel, dat laat m'n hoofdpijn niet toe.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Op het moment niet veel, dat laat m'n hoofdpijn niet toe.
Hehequote:
ik ga leren dus ik ben even van fok afquote:
Succes.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga leren dus ik ben even van fok af
Hehe nice.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef FedExpress het volgende:
woehoe, gewonnendat was weer even geleden, hehe
Feli!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef FedExpress het volgende:
woehoe, gewonnendat was weer even geleden, hehe
Niet zo best, meiskequote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe nice.
Ik voel me echt ellendig.
Ik weet het.quote:
minder drinken volgende keerquote:
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?quote:
Dat zou best eens kunnen schelen ja.quote:
Ik ben alleen ff naar de appie geweest heur.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?
echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat koopzondagen. Een rustige dag in de week is goed toch? Waarom per se op zondag met het andere kuddevolk zooi kopen?
nee, niet echtquote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen schelen ja.
Maar m'n arm doet ook weer veel pijn, stomme Turk.
Is het gelukt met leren?
Hoe komt het?quote:
veul te veul afleidingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |