wordt je groot en sterk vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:20 schreef bijdehand het volgende:
Zo, mijn rijmpilletjes zijn op.
Wel lekkere storm zegGisternacht kon je bijna niet tegen de wind inlopen
nice nicequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Been there done that. leuk voor een keer iig.
En goedemorgen
3 jaar terug geweest met Mjan. Nine Inch Nails, Skinny Puppy en Nitzer Ebb op 1 festival was al reden genoeg. Aan de andere kant is het GROOT, veel HEEL VEEL mensen. En er wordt gejat bij het leven.quote:
de muziek zegt mij niks eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
3 jaar terug geweest met Mjan. Nine Inch Nails, Skinny Puppy en Nitzer Ebb op 1 festival was al reden genoeg. Aan de andere kant is het GROOT, veel HEEL VEEL mensen. En er wordt gejat bij het leven.
Vond het leuk om een keer gedaan te hebben maar zal er niet snel naar teruggaan.
Dat zeg ik ook altijd als ik chili op heb.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die wind is toch gezellig?:P
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik chili op heb.
niet als je 3.5 uur tennisles moet gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die wind is toch gezellig?:P
Ben ik al.quote:
goed punt.quote:
je hebt zeker sex nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt zeker sex nodig?Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je had toch al een boytoy?quote:
Ja.quote:
ik dacht, ik zeg het zelf vastquote:
Wa'n slimme jongen bende gij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik dacht, ik zeg het zelf vast
Ik heb geen toyboyquote:
quote:
Dat ook.quote:
Dankje.quote:
Gerumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben echt in een klaagbui pfft. M'n arm doet ook weer veel pijn.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:13 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar serieus he, waarom waait het al een paar dagen zo achterlijk hard? Ik volg het nieuws niet echt.
http://www.weer.nl/nl/hom(...)wij_stormachtig.htmlquote:Niet alleen in Schotland trekt de wind verder aan. Ook bij ons nemen de luchtdrukverschillen toe. Dat gebeurt tussen de lagedrukgebieden die tevens vanuit ons perspectief noord langs koersen en en hogedrukwerking boven Zuid-Europa die aanstaand weekend langzaam via Portugal en Spanje tot boven Italië, de Alpen en de westelijke Balkan opschuift.
Hmkayy,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
http://www.weer.nl/nl/hom(...)wij_stormachtig.html
En daar heb ik dan mn muziek voor afgezet.quote:
zeker nooit DBZ gekeken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daar heb ik dan mn muziek voor afgezet.
vandaar.quote:
14.gifquote:
Hehehehequote:
ik ben het niet! wolla ik zzzzzweerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik krijg allemaal rare smsjes van een nummer dat ik niet ken.
Jij hebt mijn nummer ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ben het niet! wolla ik zzzzzweer
nee precies. daarom ben ik het ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer ook helemaal niet.
Wat staat erin dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik krijg allemaal rare smsjes van een nummer dat ik niet ken.
Nee maar dit is echt gek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee precies. daarom ben ik het ook niet
zal dan wel iemand zijn die jouw nummer heeft gekregen van een vriend/vriendin van jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee maar dit is echt gek.
*Meggie, ga je vanavond naar de stad?
- Ja, maar wie ben je, want ik heb je nummer niet?
*Valt me tegen van je, ik dacht nog wel dat ik een onvergetelijke indruk had gemaakt.
- Help het me even herinneren?
*Ik zal je nog eens thuisbrengen hoor, of is dat ook niet duidelijk genoeg?
Whot wie is dat, ik weet het echt niet.
Ik ben even door aan het vragen, ik krijg alleen allemaal rare hints die ik niet snap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zal dan wel iemand zijn die jouw nummer heeft gekregen van een vriend/vriendin van je
hahaha, lekker is datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben even door aan het vragen, ik krijg alleen allemaal rare hints die ik niet snap.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef fairytalessuck het volgende:
IK WEET HET.
Is een vriend van een goede vriendin van mij. Die had mij kennelijk zijn nummer al gegeven toen we op stap waren, maar ben vergeten 'm op te slaan in m'n telefoon.![]()
Ik? Nooit.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik? Nooit.
Alcohol is vies.
Eewaaat.quote:
Ik geloofde je bijnaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik? Nooit.
Alcohol is vies.
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Godverdomme waarom geloven jullie me niet.
Bedankt voor je wijze raad, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Alcohol is ook vies, en daarom, jongens en meisjes, drink nooit pure spiritus uit de fles. Dit was mijn wijze les voor vandaag.
Volgende week ga ik je leren wat je wel zo kunt drinken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bedankt voor je wijze raad, weer wat geleerd.
Zolang het maar alcoholvrij is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgende week ga ik je leren wat je wel zo kunt drinken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgende week ga ik je leren wat je wel zo kunt drinken.
wat ist?quote:
Ik na die post van jou ook.quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme wat een lekkere man is dit toch.![]()
* SuperrrTuxxx sopt nog ff verder.![]()
[ afbeelding ]
Dankuquote:
Heheh.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah, ik ben blij dat er ook een dame is die er zo over denkt
Nog een beetje kunnen slapen?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme wat een lekkere man is dit toch.![]()
* SuperrrTuxxx sopt nog ff verder.![]()
[ afbeelding ]
Ik was wel vrij snel weg jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen?
Hm da's wat minder. Maarja beter dat je snel sliep, heb je in ieder geval niet liggen piekeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was wel vrij snel weg ja, maar werd best vroeg weer wakker.
Ja daar ging het om, dus da's wel gelukt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hm da's wat minder. Maarja beter dat je snel sliep, heb je in ieder geval niet liggen piekeren.
Ik zou voor de hoge hakken gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb een kledingcrisis man, what to wear vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik zou voor de hoge hakken gaan
Ik dacht dat je ging zeggen dat ze gewoon maar niks aan moet trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hij bedoelt alleen maar hoge hakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen dat ze gewoon maar niks aan moet trekken.
Mooizo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar ging het om, dus da's wel gelukt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik zou voor de hoge hakken gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pest me niet zo omdat ik geen schoenen zonder hoge hak heb ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij bedoelt alleen maar hoge hakken
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Weet ik veel. Ik volg hier niet allesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Pest me niet zo omdat ik geen schoenen zonder hoge hak heb ja.
nee joh, niet voor andere mensen dan ik natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen dat ze gewoon maar niks aan moet trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef bijdehand het volgende:
Anders leen je wat hoge hakken van Fed?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef bijdehand het volgende:
Jurkjes kan je ook van Fed lenen. Jammer dat je die dan al zoveel hebt.__!
~Si vis amari, ama~
Jurkje, vestje, panty, hakken. Prima toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef kutkabouter het volgende:
less is more he
en dit topic verder_!
en het internet hier wat er even een half uur uitknalt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jurkje, vestje, panty, hakken. Prima toch.
En wat is met dit topic he he he.
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?quote:
Hou nou eens op, ik heb gewoon de slappe lach. Zie het al helemaal voor me.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |