Dankje.quote:
Gerumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankje.
Ik ben echt in een klaagbui pfft. M'n arm doet ook weer veel pijn.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:13 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar serieus he, waarom waait het al een paar dagen zo achterlijk hard? Ik volg het nieuws niet echt.
http://www.weer.nl/nl/hom(...)wij_stormachtig.htmlquote:Niet alleen in Schotland trekt de wind verder aan. Ook bij ons nemen de luchtdrukverschillen toe. Dat gebeurt tussen de lagedrukgebieden die tevens vanuit ons perspectief noord langs koersen en en hogedrukwerking boven Zuid-Europa die aanstaand weekend langzaam via Portugal en Spanje tot boven Italië, de Alpen en de westelijke Balkan opschuift.
Hmkayy,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
http://www.weer.nl/nl/hom(...)wij_stormachtig.html
En daar heb ik dan mn muziek voor afgezet.quote:
zeker nooit DBZ gekeken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daar heb ik dan mn muziek voor afgezet.
vandaar.quote:
14.gifquote:
Hehehehequote:
ik ben het niet! wolla ik zzzzzweerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik krijg allemaal rare smsjes van een nummer dat ik niet ken.
Jij hebt mijn nummer ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ben het niet! wolla ik zzzzzweer
nee precies. daarom ben ik het ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer ook helemaal niet.
Wat staat erin dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik krijg allemaal rare smsjes van een nummer dat ik niet ken.
Nee maar dit is echt gek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee precies. daarom ben ik het ook niet
zal dan wel iemand zijn die jouw nummer heeft gekregen van een vriend/vriendin van jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee maar dit is echt gek.
*Meggie, ga je vanavond naar de stad?
- Ja, maar wie ben je, want ik heb je nummer niet?
*Valt me tegen van je, ik dacht nog wel dat ik een onvergetelijke indruk had gemaakt.
- Help het me even herinneren?
*Ik zal je nog eens thuisbrengen hoor, of is dat ook niet duidelijk genoeg?
Whot wie is dat, ik weet het echt niet.
Ik ben even door aan het vragen, ik krijg alleen allemaal rare hints die ik niet snap.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zal dan wel iemand zijn die jouw nummer heeft gekregen van een vriend/vriendin van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |