wordt je groot en sterk vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:20 schreef bijdehand het volgende:
Zo, mijn rijmpilletjes zijn op.
Wel lekkere storm zegGisternacht kon je bijna niet tegen de wind inlopen
nice nicequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Been there done that. leuk voor een keer iig.
En goedemorgen
3 jaar terug geweest met Mjan. Nine Inch Nails, Skinny Puppy en Nitzer Ebb op 1 festival was al reden genoeg. Aan de andere kant is het GROOT, veel HEEL VEEL mensen. En er wordt gejat bij het leven.quote:
de muziek zegt mij niks eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
3 jaar terug geweest met Mjan. Nine Inch Nails, Skinny Puppy en Nitzer Ebb op 1 festival was al reden genoeg. Aan de andere kant is het GROOT, veel HEEL VEEL mensen. En er wordt gejat bij het leven.
Vond het leuk om een keer gedaan te hebben maar zal er niet snel naar teruggaan.
Dat zeg ik ook altijd als ik chili op heb.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die wind is toch gezellig?:P
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik chili op heb.
niet als je 3.5 uur tennisles moet gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die wind is toch gezellig?:P
Ben ik al.quote:
goed punt.quote:
je hebt zeker sex nodig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt zeker sex nodig?Precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Je had toch al een boytoy?quote:
Ja.quote:
ik dacht, ik zeg het zelf vastquote:
Wa'n slimme jongen bende gij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik dacht, ik zeg het zelf vast
Ik heb geen toyboyquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |