quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme wat een lekkere man is dit toch.![]()
* SuperrrTuxxx sopt nog ff verder.![]()
[ afbeelding ]
Ik was wel vrij snel weg jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen?
Hm da's wat minder. Maarja beter dat je snel sliep, heb je in ieder geval niet liggen piekeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was wel vrij snel weg ja, maar werd best vroeg weer wakker.
Ja daar ging het om, dus da's wel gelukt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hm da's wat minder. Maarja beter dat je snel sliep, heb je in ieder geval niet liggen piekeren.
Ik zou voor de hoge hakken gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb een kledingcrisis man, what to wear vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik zou voor de hoge hakken gaan
Ik dacht dat je ging zeggen dat ze gewoon maar niks aan moet trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hij bedoelt alleen maar hoge hakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen dat ze gewoon maar niks aan moet trekken.
Mooizo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar ging het om, dus da's wel gelukt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik zou voor de hoge hakken gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pest me niet zo omdat ik geen schoenen zonder hoge hak heb ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij bedoelt alleen maar hoge hakken
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Weet ik veel. Ik volg hier niet allesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
Pest me niet zo omdat ik geen schoenen zonder hoge hak heb ja.
nee joh, niet voor andere mensen dan ik natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen dat ze gewoon maar niks aan moet trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef bijdehand het volgende:
Anders leen je wat hoge hakken van Fed?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:44 schreef bijdehand het volgende:
Jurkjes kan je ook van Fed lenen. Jammer dat je die dan al zoveel hebt.__!
~Si vis amari, ama~
Jurkje, vestje, panty, hakken. Prima toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef kutkabouter het volgende:
less is more he
en dit topic verder_!
en het internet hier wat er even een half uur uitknalt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jurkje, vestje, panty, hakken. Prima toch.
En wat is met dit topic he he he.
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?quote:
Hou nou eens op, ik heb gewoon de slappe lach. Zie het al helemaal voor me.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga jij dat ook aantrekken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |