hahaha, lekker is datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben even door aan het vragen, ik krijg alleen allemaal rare hints die ik niet snap.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef fairytalessuck het volgende:
IK WEET HET.
Is een vriend van een goede vriendin van mij. Die had mij kennelijk zijn nummer al gegeven toen we op stap waren, maar ben vergeten 'm op te slaan in m'n telefoon.![]()
Ik? Nooit.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik? Nooit.
Alcohol is vies.
Eewaaat.quote:
Ik geloofde je bijnaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik? Nooit.
Alcohol is vies.
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Godverdomme waarom geloven jullie me niet.
Bedankt voor je wijze raad, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Alcohol is ook vies, en daarom, jongens en meisjes, drink nooit pure spiritus uit de fles. Dit was mijn wijze les voor vandaag.
Volgende week ga ik je leren wat je wel zo kunt drinken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bedankt voor je wijze raad, weer wat geleerd.
Zolang het maar alcoholvrij is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgende week ga ik je leren wat je wel zo kunt drinken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgende week ga ik je leren wat je wel zo kunt drinken.
wat ist?quote:
Ik na die post van jou ook.quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godverdomme wat een lekkere man is dit toch.![]()
* SuperrrTuxxx sopt nog ff verder.![]()
[ afbeelding ]
Dankuquote:
Heheh.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ah, ik ben blij dat er ook een dame is die er zo over denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |