het is geen date, we gaan gewoon stappenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Tss, een date met een chick beetje voor laten gaan op afspreken met je fok!-homies..
hmm,...
nee ok, ik geef je gelijk![]()
echt waarquote:
haa zatlelquote:
niet zo doen ik drink nooit alcohol jwzquote:
sorry schat!quote:Op zondag 6 februari 2011 03:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
niet zo doen ik drink nooit alcohol jwz
Het is je vergevenquote:
ik heb er zin in, jewaitsquote:
Hehe ik ookquote:
ja gewoon, verkloot ritme hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe ik ook
Wat doe jij nog wakker btw?
Mooi, dan mag je mij gezelschap houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja gewoon, verkloot ritme hebben
ik ga nog wel nu even proberen te slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je mij gezelschap houden
Dit valt me echt zwaar tegen van je. Beter maak je het volgende week helemaal goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga nog wel nu even proberen te slapenvolgende week geef ik je ook al heel veel aandacht dus dat mag wel even vind ik
Eh.... moet dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, Fokmeet bij jou thuis dus?
Bier?
Chips?
Kaarten?
Supertuxxx die een paaldans act opvoert?
Wattist?!?!quote:
Ik was gisteren al ziek maar had beloofd om mee uit te gaan en dat was misschien toch niet zo verstandig. Spierpijn, buikpijn, hoofdpijn, misselijk, verkouden allesquote:
Leuk he, bij je ouders wonen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja en nu is mn pa boos omdat tie denkt dat het van de drank komt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |