ja gewoon, verkloot ritme hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe ik ook
Wat doe jij nog wakker btw?
Mooi, dan mag je mij gezelschap houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja gewoon, verkloot ritme hebben
ik ga nog wel nu even proberen te slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 03:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je mij gezelschap houden
Dit valt me echt zwaar tegen van je. Beter maak je het volgende week helemaal goed.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga nog wel nu even proberen te slapenvolgende week geef ik je ook al heel veel aandacht dus dat mag wel even vind ik
Eh.... moet dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, Fokmeet bij jou thuis dus?
Bier?
Chips?
Kaarten?
Supertuxxx die een paaldans act opvoert?
Ik was gisteren al ziek maar had beloofd om mee uit te gaan en dat was misschien toch niet zo verstandig. Spierpijn, buikpijn, hoofdpijn, misselijk, verkouden allesquote:
Leuk he, bij je ouders wonen.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja en nu is mn pa boos omdat tie denkt dat het van de drank komt.
quote:
je mag niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik mag en kan (geen baantje etc.) nog niet eens op mezelf wonen dus ik heb geen andere keus.
gebruik je eigen huis esquote:
Waarmee?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gebruik je eigen huis esik heb het te druk dan
met jou entertainenquote:
Da's vrijdag, kun je zaterdag voor ST en AT je huis openstellen.quote:
wat denk je zelfquote:Op zondag 6 februari 2011 12:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Da's vrijdag, kun je zaterdag voor ST en AT je huis openstellen.
Op het moment niet veel, dat laat m'n hoofdpijn niet toe.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Op het moment niet veel, dat laat m'n hoofdpijn niet toe.
Hehequote:
ik ga leren dus ik ben even van fok afquote:
Succes.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga leren dus ik ben even van fok af
Hehe nice.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef FedExpress het volgende:
woehoe, gewonnendat was weer even geleden, hehe
Feli!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef FedExpress het volgende:
woehoe, gewonnendat was weer even geleden, hehe
Niet zo best, meiskequote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hehe nice.
Ik voel me echt ellendig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |