Thnx.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren!![]()
![]()
Ik werk in de thuiszorg.quote:
Dankuquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg.
ST gefeliciteerd!
ben je nou eigenlijk blond van jezelf of donker haar van jezelfquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg.
ST gefeliciteerd!
ik eis dat je dat nu hier komt brengen, ik lig nog op bed en heb wel zin in koffie met taartquote:Op maandag 7 februari 2011 07:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goeiemorgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I don't think so.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik eis dat je dat nu hier komt brengen, ik lig nog op bed en heb wel zin in koffie met taart
je bent ook te laatquote:
/carequote:
Nu nog saai.quote:
Vertaling: "Ik ben nu nog nuchter maar als ik vanavond zo zat als een aap ben heb ik het toch wel gezellig."quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu nog saai.Maar daar komt vanavond vast verandering in.
Ik merk dat jij uit ervaring spreekt.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vertaling: "Ik ben nu nog nuchter maar als ik vanavond zo zat als een aap ben heb ik het toch wel gezellig."
Zuipse.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu nog saai.Maar daar komt vanavond vast verandering in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |