Thnx.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren!![]()
![]()
Ik werk in de thuiszorg.quote:
Dankuquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg.
ST gefeliciteerd!
ben je nou eigenlijk blond van jezelf of donker haar van jezelfquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg.
ST gefeliciteerd!
ik eis dat je dat nu hier komt brengen, ik lig nog op bed en heb wel zin in koffie met taartquote:Op maandag 7 februari 2011 07:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goeiemorgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I don't think so.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik eis dat je dat nu hier komt brengen, ik lig nog op bed en heb wel zin in koffie met taart
je bent ook te laatquote:
/carequote:
Nu nog saai.quote:
Vertaling: "Ik ben nu nog nuchter maar als ik vanavond zo zat als een aap ben heb ik het toch wel gezellig."quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu nog saai.Maar daar komt vanavond vast verandering in.
Ik merk dat jij uit ervaring spreekt.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vertaling: "Ik ben nu nog nuchter maar als ik vanavond zo zat als een aap ben heb ik het toch wel gezellig."
Zuipse.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu nog saai.Maar daar komt vanavond vast verandering in.
nice! beter laat dan nooit hequote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben echt te blij.Normaal heb ik altijd wel iets te doen of huiswerk waar ik aan moet denken of stress voor school maar nu. Wauw stage/werken is zo chill. Een miljoen keer beter dan school. En na 1,5 jaar ben ik erachter gekomen dat mn opleiding toch niet zo verkeerd is (misschien).
![]()
Ja dat wel. Sommige zijn een jaar of 40 voordat ze het weten dus ach.quote:
daaromquote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel. Sommige zijn een jaar of 40 voordat ze het weten dus ach.
ochquote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik merk dat jij uit ervaring spreekt.
Ja ben om 1u wakker gebeld door een Indiër omdat er wat plat zou liggen. D'r lag ook wat plat maar dat ding had geen callout mogen hebben dus heel m'n nachtrust verziektquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja ben om 1u wakker gebeld door een Indiër omdat er wat plat zou liggen. D'r lag ook wat plat maar dat ding had geen callout mogen hebben dus heel m'n nachtrust verziekt
En goedemorgen trouwens.
hee, BB en haar zusjequote:
heb je een kater?quote:
Nee.quote:
jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |