Ja dat wel. Sommige zijn een jaar of 40 voordat ze het weten dus ach.quote:
daaromquote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel. Sommige zijn een jaar of 40 voordat ze het weten dus ach.
ochquote:Op maandag 7 februari 2011 18:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik merk dat jij uit ervaring spreekt.
Ja ben om 1u wakker gebeld door een Indiër omdat er wat plat zou liggen. D'r lag ook wat plat maar dat ding had geen callout mogen hebben dus heel m'n nachtrust verziektquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 04:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja ben om 1u wakker gebeld door een Indiër omdat er wat plat zou liggen. D'r lag ook wat plat maar dat ding had geen callout mogen hebben dus heel m'n nachtrust verziekt
En goedemorgen trouwens.
hee, BB en haar zusjequote:
heb je een kater?quote:
Nee.quote:
jammerquote:
Dat is dan wel weer grappig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jammerdan is er dus helemaal niets grappig aan deze kut ochtend
Die zet je toch zelf aan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Zo jammer altijd.Dan heb je een fucking leuke (lees: geile) droom en dan gaat je wekker en hoor je die kutstem van Edwin Evers ineens door je droom heen tetteren, gevolgd door het gezwel dat Bruno Mars heet.
![]()
dan is het nog steeds kutquote:
Nee.quote:
O jij bent die ene Edwin Evers luisteraar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
Zo jammer altijd.Dan heb je een fucking leuke (lees: geile) droom en dan gaat je wekker en hoor je die kutstem van Edwin Evers ineens door je droom heen tetteren, gevolgd door het gezwel dat Bruno Mars heet.
![]()
Bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O jij bent die ene Edwin Evers luisteraar?
Ik luister gewoon geen radio. problem solved.quote:
als ik geen wekker aanzet wordt ik elke dag om 2 uur wakkerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik luister gewoon geen radio. problem solved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |