Knap dat je dat weet als je het nog niet eens hebt terug gelezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik lees het niet terug. Veels te saai
Hm... is het niet vaker dat het pas leuk is als je mee baggert?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet als je het nog niet eens hebt terug gelezen.
Ja oke. Somsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... is het niet vaker dat het pas leuk is als je mee baggert?
Ja, op het moment zelf. Achteraf is het zelden leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke. SomsVaak moet ik ook lachen om de onzin die anderen posten.
Tsja gewoon over de tijd heen kijken kan wel helpen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, op het moment zelf. Achteraf is het zelden leuk.
Ik wilde hier een domme nietszeggende post neerzetten, maar dat heb ik niet wel gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja gewoon over de tijd heen kijken kan wel helpen.
As usual.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik wilde hier een domme nietszeggende post neerzetten, maar dat heb ik niet wel gedaan.
Waar werk je? Is trouwens wel goed voor de disciplinequote:Op woensdag 9 februari 2011 08:24 schreef fairytalessuck het volgende:
Nou inderdaad. Ben nu al op m'n werk pff.
Thuiszorg, is wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar werk je? Is trouwens wel goed voor de discipline
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Let op, dit topic wordt over 7 posts automatisch gesloten.
Je hebt een gave!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Let op, dit topic wordt over 7 posts automatisch gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |