quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef kutkabouter het volgende:
hoog niveau inderdaad, Fed die een turk is met hoge hakken aan en een jurkje
Dat zou wel vet zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef kutkabouter het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef kutkabouter het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef kutkabouter het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef FedExpress het volgende:
Rechts ben ik
Water over m'n bureau, dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Rechts ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Rechts ben ik
Die is wel baas die jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Cola, water.....quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Water over m'n bureau, dankje.
no problemo :pquote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Water over m'n bureau, dankje.
Ja jullie timen het altijd zo fijn.quote:
Drink gewoon helemaal niks meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja jullie timen het altijd zo fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Rechts ben ik
dat je daar nog een foto van hebt kunnen vinden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
ik had eerder bier of wijn verwacht bij onze huis-alcoholistquote:
ja bizar hequote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat je daar nog een foto van hebt kunnen vinden ook
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Drink gewoon helemaal niks meer.
Dat neem ik me ieder weekend voor, maar het mislukt steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had eerder bier of wijn verwacht bij onze huis-alcoholist
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat neem ik me ieder weekend voor, maar het mislukt steeds.
quote:
Jup. Deze week hoef ik alleen nog niet veel, omdat het allemaal snel geregeld moest worden hoef ik maar 9 uur. Morgen 3, woensdag 3, vrijdag 3.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:12 schreef FedExpress het volgende:
en toen was het weekend weer voorbij.
fairy, begin je nou komende week met werken?
succes in ieder geval!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jup. Deze week hoef ik alleen nog niet veel, omdat het allemaal snel geregeld moest worden hoef ik maar 9 uur. Morgen 3, woensdag 3, vrijdag 3.
Hoop dat het de week erna wat beter wordt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Over een uur en 3 kwartier ben ik jarig.
En hoe jong word je?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Over een uur en 3 kwartier ben ik jarig.
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jup. Deze week hoef ik alleen nog niet veel, omdat het allemaal snel geregeld moest worden hoef ik maar 9 uur. Morgen 3, woensdag 3, vrijdag 3.
Hoop dat het de week erna wat beter wordt.
32quote:Op zondag 6 februari 2011 23:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En hoe jong word je?
Alvast gefelicitaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |