Hopelijk krijgt hij dezelfde behandeling dan als Adolf Eichmann.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef yavanna het volgende:
samara7 mariam siddeeque
RT @whumba: Israel has supplied Mubarak with a Helicopter to bring him to Israel tomorrow #Egypt #Jan25 #Tahrir #Israel #tcot
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
waelkhairy88: SHOCKING VIDEO!!! The diplomatic car that ran over 20 people on the 28th in Cairo #Egypt
Jahquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Zegt 'ie nou net dat de StaatsTV iedereen naar Al JAzeera en Al Arabiya enzo heeft verjaagd?
USA panicking, never so little control.quote:
Zitten die nog op hem te wachten, nadat hij meerdere keren israel de schuld heeft gegeven van trainen van mensen en 25000$ betalen voor onrust/revolutie. ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef yavanna het volgende:
samara7 mariam siddeeque
RT @whumba: Israel has supplied Mubarak with a Helicopter to bring him to Israel tomorrow #Egypt #Jan25 #Tahrir #Israel #tcot
Thnx voor de steun Nederland.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef RvLaak het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Franse en Duitse journalisten zijn uit hotel gehaald door bemiddeling van hun ambassades; wij niet. Onderhandelen met leger
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
waelkhairy88: SHOCKING VIDEO!!! The diplomatic car that ran over 20 people on the 28th in Cairo #Egypt
In times of war....quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezienalsof er niemand staat, niet normaal gewoon.
Ik vind het sowieso dubieus dat de journalisten gaan... Hebben ze dan geen enkel idee over de mogelijke gevolgen van een journalistieke blind-spot???quote:
Dit is de eerste keer dat die beelden naar buiten komen toch? Bizar dat dat toch nog lang verborgen is gebleven.quote:
Ja. Het idee dat niemand meer de buitenwereld laat zien wat er speeltquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef yavanna het volgende:
Voor de mensen op het plein moet het ook extra beangstigend zijn dat ( vrijwel ) alle journalisten weg zijn/gaan.
Dat vind ik dus ook heel vreemd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso dubieus dat de journalisten gaan... Hebben ze dan geen enkel idee over de mogelijke gevolgen van een journalistieke blind-spot???
Internet lag er uit hé.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat die beelden naar buiten komen toch? Bizar dat dat toch nog lang verborgen is gebleven.
Niet vreemd voor oorlog journalisten. Daarbij zitten vele al dagen vast. Doet sowieso niets af aan het feit dat de NL ambassade blijkbaar niets doet om te helpen. Maargoed, je had bijna niet anders kunnen verwachten van NL ambassade personeel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso dubieus dat de journalisten gaan... Hebben ze dan geen enkel idee over de mogelijke gevolgen van een journalistieke blind-spot???
Vraag hem wat hij vindt van ons gedoogkabinetquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heb nu contact met iemand op dat plein of iemand die met de demonstraties heeft mee gedaan. Hij wil er weinig over kwijt.
[ afbeelding ]
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij vertrouwt natuurlijk niemand. En terecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heb nu contact met iemand op dat plein of iemand die met de demonstraties heeft mee gedaan. Hij wil er weinig over kwijt.
[ afbeelding ]
Naja, journalisten zijn natuurlijk ook geen supermans die worden ook een keertje bang.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ideetje om die ook te mirroren op downwithmubarak.com?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
LondonToCairo Sam Welbeck
Site is down - been advised that I may be a target. My tweets have been regular on the news. Site has 2 much info. on location. #Jan25
1 minute ago
Onvoorstelbaar idd, bah.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij vertrouwt natuurlijk niemand. En terecht.
Dat filmpje met dat busje man, jezus.
Voor hetzelfde geldt is het de geheime dienst die hem contacteert en doet alsof die uit het buitenland komt en staan ze morgen op de stoep.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga wat anders doen. Kan niet zo goed tegen dit soort beelden en al die boosheid kun je toch niet kwijt. Machteloos toekijken mag je.quote:
Inderdaad. Hij pingde me: "there are not only anti mubarak here. i cant tell you anything."quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij vertrouwt natuurlijk niemand. En terecht.
Dat filmpje met dat busje man, jezus.
Laat hem met rust, hij heeft andere dingen aan z hoofd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij pingde me: "there are not only anti mubarak here. i cant tell you anything."
Toen verwijderde ie me.
Ik keek er net voor het eerst goed naar, vreselijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen. Kan niet zo goed tegen dit soort beelden en al die boosheid kun je toch niet kwijt. Machteloos toekijken mag je.
Had ik uit mezelf al gedaan. Maar hij heeft me al verwijderd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef t-8one het volgende:
[..]
Laat hem met rust, hij heeft andere dingen aan z hoofd.
ik sla de OP over & kijk de filmpjes niet. Wat op TV is, is erg genoeg voor mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik keek er net voor het eerst goed naar, vreselijk
Natuurlijk niet, hij heeft de site zelf down gehaald zodat ze 'm niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ideetje om die ook te mirroren op downwithmubarak.com?
Die wil vast geen trappen meer onder zijn kont krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij pingde me: "there are not only anti mubarak here. i cant tell you anything."
Toen verwijderde ie me.
en zo gauw de journalisten weg zijn zal ook telefonie en internet wel weer wegvallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Het idee dat niemand meer de buitenwereld laat zien wat er speelt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft de site zelf down gehaald zodat ze 'm niet kunnen vinden.
quote:Why didnt I just leave people ask me?
by Sam Welbeck on February 3, 2011
Many many expats are still here and are staying. It is dangerous. It is hard. We spend our days protesting and our nights taking shifts to guard our houses. We can leave if we want to, but the Egyptians cant. They have welcomed millions of visitors every year to see the Pyramids and they have served them and smiled whilst inside they suffer. I live here and I can tell you that taxi drivers who are actually trained accountants and lawyers who cant get jobs are scared to mention Mubaraks name for fear that they could be taken by the Mukhabaraat (secret police) I have witnessed this many times. I have discussed with drivers who have wound up their windows when I mention the presidents name they are THAT scared. At least they WERE that scared.
For the first time in 30 years they have found the courage to speak out and say that they have the right to say what they feel and choose their own government. Its a dream for them, one that they are trying to realise and if Im willing to live here I should at least try to help them realise this dream. Its not about being brave. Im not brave. Im scared like everyone else. Its about being able to look at myself in the mirror and say Im not a hypocrite who says one thing but does another, believes one thing but was to coward to stand up for it. Thats why I havent left and I hope I do stay safe and that I dont have to leave until we finish this job and have free and fair elections in a dictator free country.
Daarom probeer ik ook contact te zoeken met mensen die daar zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
en zo gauw de journalisten weg zijn zal ook telefonie en internet wel weer wegvallen.
Kunnen ze hem dan niet traceren want daar is hij bang voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ideetje om die ook te mirroren op downwithmubarak.com?
Mensen zelf voor hun veiligheid ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik snap het even niet?
'Mubarak' haalt websites down?
Positivequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef RvLaak het volgende:
BTW, CNN4... Middelste stream, is dat live?
proM's of antiM's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef -jos- het volgende:
mar3e Mohammed Maree
The Military Forces around #Tahrir square Enterances have arrested 7 activists #EgyArmy #Jan25
het oog van de wereld weerhield Mubarak van het echte extreme geweld. Als er geen beelden meer zijn komen de veiligheidstroepen in burger niet met molotovs maar met geweren en granaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik denk dat het wel goed is dat alle live-beelden eraf zijn. Geloof mij maar dat de pro's dit ook continue aan het volgen waren, erg handig om te zien waar er zwakke punten zijn.
Ja staats TV, en Nile TVquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus we ehbben nog een live feed, is dat staat-tv?
Inderdaad StaatsTV, maar weet niet voor hoe lang nog. Die bellers zijn in regime-bash-modusquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus we ehbben nog een live feed, is dat staat-tv?
Oh god, gaan we weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Reuters: CIA warned Obama about unrest in Egypt in 2010.
1 minute ago
Daar is het toch al te laat voor...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft de site zelf down gehaald zodat ze 'm niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Inderdaad StaatsTV, maar weet niet voor hoe lang nog. Die bellers zijn in regime-bash-modus
Die was toch al een tijdje vermist?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef yavanna het volgende:
ulul Ulrika Nulty
by thaitvnews
Seriously injured swe TV-reporter Bert Sundström in #Cairo hospital. #Tahrir #Egypt svt.se/1.2316417/svt_
Selnadeem Jasmine Elnadeemquote:
vreemd verhaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Selnadeem Jasmine Elnadeem
@MrTraffiQ: Al Arabiya: 7 youth leaders are arrested at Meydan Tahrir (Maybe Omar Suleiman wanted to have an urgent word with them) #jan25
idd, je neemt niet zomaar 7 mensen mee uit de square.quote:
Bij de pro's zijn politie en geheime dienst aan het werk. Die hebben heus wel hun eigen beelden, hoeven daar geen cnn voor aan te zettne.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik denk dat het wel goed is dat alle live-beelden eraf zijn. Geloof mij maar dat de pro's dit ook continue aan het volgen waren, erg handig om te zien waar er zwakke punten zijn.
Daarom, ik twijfel aan het waarheidsgehaltequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
idd, je neemt niet zomaar 7 mensen mee uit de square.
Te mooi om waar te zijn, vooralsnog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef yavanna het volgende:
SpdDemon77 Steve Hazin
@
@cnnbrk Mubarak is stepping down tomorrow, Army in full control #Egypt #Cairo #tahrir #jan25 #Alexandria #CNN #msnbc
De Pro's zitten veel verder terug. Op de brug en daarachter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vat ik het zo goed samen?
- Journalisten moet vertrekken (van de politie?)
- Geen livestreams meer, alleen staats-TV.
- Internet doet het weer, voor zolang het duurt.
- Anti's zitten nog steeds op het Tahrir-plein.
- Pro's bij het museum?
hoaxquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef yavanna het volgende:
SpdDemon77 Steve Hazin
@
@cnnbrk Mubarak is stepping down tomorrow, Army in full control #Egypt #Cairo #tahrir #jan25 #Alexandria #CNN #msnbc
Journalisten moeten niet weg, maar iedereen met een camera krijgt klappen en wordt camera afgepakt, aantal journalisten vluchten/verplaatsen met behulp van ambassade en het leger, politie 'bestaat' niet meer op dit moment, dat zijn Pro mubarak rellersquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vat ik het zo goed samen?
- Journalisten moet vertrekken (van de politie?)
- Geen livestreams meer, alleen staats-TV.
- Internet doet het weer, voor zolang het duurt.
- Anti's zitten nog steeds op het Tahrir-plein.
- Pro's bij het museum?
Het zou mij niet eens verbazen als het waar is, maar twitter is zeker geen betrouwbare bron in veel gevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn, vooralsnog.
Walgelijk dit!quote:
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Pro's zitten veel verder terug. Op de brug en daarachter.
Leger is dus nog steeds neutraal? Er worden ook veel journalisten vermist momenteel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Journalisten moeten niet weg, maar iedereen met een camera krijgt klappen en wordt camera afgepakt, aantal journalisten vluchten/verplaatsen met behulp van ambassade en het leger, politie 'bestaat' niet meer op dit moment, dat zijn Pro mubarak rellers
Wilde ik ook al zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Darklight het volgende:
Clinton gaat zo spreken, CNN stream4
Dat kan zeer zeker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef exile79 het volgende:
Op de staats tv is verteld dat westerse journalisten en andere westerlingen alles opgestookt hebben, en vandaar dat de pro's het nu zo op buitenlanders en vooral journalisten voorzien hebben.
Kan het zijn dat Mubarak wacht tot het moment dat er geen journalisten meer zijn om vervolgens het plein hardhandig leeg te vegen?
Zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef exile79 het volgende:
Op de staats tv is verteld dat westerse journalisten en andere westerlingen alles opgestookt hebben, en vandaar dat de pro's het nu zo op buitenlanders en vooral journalisten voorzien hebben.
Kan het zijn dat Mubarak wacht tot het moment dat er geen journalisten meer zijn om vervolgens het plein hardhandig leeg te vegen?
Geloof ik niet meer in. Hij is sinds vanmiddag met een andere strategie begonnen, namelijk medelijden opwekken in de media.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef exile79 het volgende:
"I did not have..."quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Darklight het volgende:
dat beeld links, live beeld op tahrir?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Beeld van AJE komt van de staatstv
Zullen ze wel geen toestemming voor hebben, maar who cares
Ja, is live, maar niet origineel van AJE, geleend van de staatstvquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
dat beeld links, live beeld op tahrir?
Dat kan, ik heb vanmiddag en vanavond gewerkt en niet alles kunnen volgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Geloof ik niet meer in. Hij is sinds vanmiddag met een andere strategie begonnen, namelijk medelijden opwekken in de media.
Oh godverdomme handig iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
cnn met clinton heeft geen geluid
Het schiet niet echt op nee. Waarom is er niemand die zijn pc met webcam aanzet ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef Maitje het volgende:
Live beeld..al 4 uur dezelfde verre beelden van het plein
Egyptische staats-TV, slechtste uitvinding sinds Mubarak.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja, is live, maar niet origineel van AJE, geleend van de staatstv
laat dat mens toch eens een kookcursus gaan volgen echt zo een irritant mens vind ik dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Darklight het volgende:
Okay, jammer. Nu ook weer latest pictures maar dit zag ik vanochtend ook al volgens mij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja, is live, maar niet origineel van AJE, geleend van de staatstv
Straks toch zeker wel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Daarvoor heb je nodig: een pc, een webcam, een verbinding met internet én je moet ook nog rond het plein zitten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op nee. Waarom is er niemand die zijn pc met webcam aanzet ofzo?
Echt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef yavanna het volgende:
Morgen voor de hele dag een curfew ingesteld.
Aldus cameraman Feijten.quote:Net vrijgelaten in cairo was een bizarre soms angstige 17 uur
ja, is ze daar nu?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef Badeend1 het volgende:
staat er Croatia op dat bordje bij clinton?
Ik denk dat ze dat niet meer doen sinds Bush al geinend en grollend een paar seconden voor zijn aankondiging van een oorlog op tv kwam, toen had de BBC de stream te vroeg open, inclusief geluid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
filmpje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet meer doen sinds Bush al geinend en grollend een paar seconden voor zijn aankondiging van een oorlog op tv kwam, toen had de BBC de stream te vroeg open, inclusief geluid.
Ik wou wat schrijven, maar heb er even geen woorden meer voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet meer doen sinds Bush al geinend en grollend een paar seconden voor zijn aankondiging van een oorlog op tv kwam, toen had de BBC de stream te vroeg open, inclusief geluid.
Nee dat is het niet. Gisteravond/nacht alle streams ook al zonder geluid. CNN online heeft gewoon geen geluid geloof ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh dear, dat is waar ook. Die man is de politieke equivalent van de mensen die reden zijn van de 'geen katten in de magnetron doen'-stickers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi verwoord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dear, dat is waar ook. Die man is de politieke equivalent van de mensen die reden zijn van de 'geen katten in de magnetron doen'-stickers.
quote:Die NVJ zei contact te hebben met BuZa, waarover? buitenlandse journalisten geholpen door ambassades en de Nldse collega's moeten 1/2
quote:Onderhandelen met leger om uit hun benarde positie gehaald te worden #FAIL 2/2
Was vanmiddag al, zo te horen is dit een compilatie van dat gesprekquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef deleriouz het volgende:
Shahira Amin is 'm gepeert bij Nile TV![]()
(Nu op AJE)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:34 schreef schommelstoel het volgende:
Anders ga je even voor de live stream staan @ CNN
We krijgen toch wel geluid??quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
oh yes feed me live ... me want live !!
Vanacht waren de feeds ook al zonder geluid, dus ik zie het semi somber inquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We krijgen toch wel geluid??
Ik zou bijna op mijn scherm kloppen, Knock knock knock, you'r standing in front of the camera!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de weerman van AJE, die presenteert gewoon vanuit het witte huis
Wat een held is die weermanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The photo you were looking for no longer existsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef yavanna het volgende:
dskfjds fdslkjfds
Egyptian Soup Pan Helmet man is badass! http://twitpic.com/3w6oay #Egypt #Jan25 #Tahrir
Hij was al bekend maar nog even, zonder uit te lachen overigens. Trieste werkelijkheid.
in zijn oor blazenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zou bijna op mijn scherm kloppen, Knock knock knock, you'r standing in front of the camera!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
The photo you were looking for no longer exists
De blik van die man links die je door zijn armen zietquote:
Gewoon een backdrop met een beeld van eerder lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef Flashbox het volgende:
BBC World heeft nog gewoon een camera op het plein gericht staan.
[ afbeelding ]
link naar stream?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef Flashbox het volgende:
BBC World heeft nog gewoon een camera op het plein gericht staan.
[ afbeelding ]
Vandaar dat die meneer zo staat te grinnikenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat clinton nog ff een snelle wip heeft met die Kroaat
"She did not have a sexual relationship with that Croatian"quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat clinton nog ff een snelle wip heeft met die Kroaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |