Daar is het toch al te laat voor...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft de site zelf down gehaald zodat ze 'm niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Inderdaad StaatsTV, maar weet niet voor hoe lang nog. Die bellers zijn in regime-bash-modus
Die was toch al een tijdje vermist?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef yavanna het volgende:
ulul Ulrika Nulty
by thaitvnews
Seriously injured swe TV-reporter Bert Sundström in #Cairo hospital. #Tahrir #Egypt svt.se/1.2316417/svt_
Selnadeem Jasmine Elnadeemquote:
vreemd verhaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Selnadeem Jasmine Elnadeem
@MrTraffiQ: Al Arabiya: 7 youth leaders are arrested at Meydan Tahrir (Maybe Omar Suleiman wanted to have an urgent word with them) #jan25
idd, je neemt niet zomaar 7 mensen mee uit de square.quote:
Bij de pro's zijn politie en geheime dienst aan het werk. Die hebben heus wel hun eigen beelden, hoeven daar geen cnn voor aan te zettne.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik denk dat het wel goed is dat alle live-beelden eraf zijn. Geloof mij maar dat de pro's dit ook continue aan het volgen waren, erg handig om te zien waar er zwakke punten zijn.
Daarom, ik twijfel aan het waarheidsgehaltequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
idd, je neemt niet zomaar 7 mensen mee uit de square.
Te mooi om waar te zijn, vooralsnog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef yavanna het volgende:
SpdDemon77 Steve Hazin
@
@cnnbrk Mubarak is stepping down tomorrow, Army in full control #Egypt #Cairo #tahrir #jan25 #Alexandria #CNN #msnbc
De Pro's zitten veel verder terug. Op de brug en daarachter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vat ik het zo goed samen?
- Journalisten moet vertrekken (van de politie?)
- Geen livestreams meer, alleen staats-TV.
- Internet doet het weer, voor zolang het duurt.
- Anti's zitten nog steeds op het Tahrir-plein.
- Pro's bij het museum?
hoaxquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef yavanna het volgende:
SpdDemon77 Steve Hazin
@
@cnnbrk Mubarak is stepping down tomorrow, Army in full control #Egypt #Cairo #tahrir #jan25 #Alexandria #CNN #msnbc
Journalisten moeten niet weg, maar iedereen met een camera krijgt klappen en wordt camera afgepakt, aantal journalisten vluchten/verplaatsen met behulp van ambassade en het leger, politie 'bestaat' niet meer op dit moment, dat zijn Pro mubarak rellersquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vat ik het zo goed samen?
- Journalisten moet vertrekken (van de politie?)
- Geen livestreams meer, alleen staats-TV.
- Internet doet het weer, voor zolang het duurt.
- Anti's zitten nog steeds op het Tahrir-plein.
- Pro's bij het museum?
Het zou mij niet eens verbazen als het waar is, maar twitter is zeker geen betrouwbare bron in veel gevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn, vooralsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |