Nee dat is het niet. Gisteravond/nacht alle streams ook al zonder geluid. CNN online heeft gewoon geen geluid geloof ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet meer doen sinds Bush al geinend en grollend een paar seconden voor zijn aankondiging van een oorlog op tv kwam, toen had de BBC de stream te vroeg open, inclusief geluid.
Oh dear, dat is waar ook. Die man is de politieke equivalent van de mensen die reden zijn van de 'geen katten in de magnetron doen'-stickers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet meer doen sinds Bush al geinend en grollend een paar seconden voor zijn aankondiging van een oorlog op tv kwam, toen had de BBC de stream te vroeg open, inclusief geluid.
Mooi verwoord.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dear, dat is waar ook. Die man is de politieke equivalent van de mensen die reden zijn van de 'geen katten in de magnetron doen'-stickers.
quote:Die NVJ zei contact te hebben met BuZa, waarover? buitenlandse journalisten geholpen door ambassades en de Nldse collega's moeten 1/2
quote:Onderhandelen met leger om uit hun benarde positie gehaald te worden #FAIL 2/2
Was vanmiddag al, zo te horen is dit een compilatie van dat gesprekquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef deleriouz het volgende:
Shahira Amin is 'm gepeert bij Nile TV![]()
(Nu op AJE)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:34 schreef schommelstoel het volgende:
Anders ga je even voor de live stream staan @ CNN
We krijgen toch wel geluid??quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
oh yes feed me live ... me want live !!
Vanacht waren de feeds ook al zonder geluid, dus ik zie het semi somber inquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We krijgen toch wel geluid??
Ik zou bijna op mijn scherm kloppen, Knock knock knock, you'r standing in front of the camera!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de weerman van AJE, die presenteert gewoon vanuit het witte huis
Wat een held is die weermanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef RobertVH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The photo you were looking for no longer existsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef yavanna het volgende:
dskfjds fdslkjfds
Egyptian Soup Pan Helmet man is badass! http://twitpic.com/3w6oay #Egypt #Jan25 #Tahrir
Hij was al bekend maar nog even, zonder uit te lachen overigens. Trieste werkelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |