Daarom, ik twijfel aan het waarheidsgehaltequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
idd, je neemt niet zomaar 7 mensen mee uit de square.
Te mooi om waar te zijn, vooralsnog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef yavanna het volgende:
SpdDemon77 Steve Hazin
@
@cnnbrk Mubarak is stepping down tomorrow, Army in full control #Egypt #Cairo #tahrir #jan25 #Alexandria #CNN #msnbc
De Pro's zitten veel verder terug. Op de brug en daarachter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vat ik het zo goed samen?
- Journalisten moet vertrekken (van de politie?)
- Geen livestreams meer, alleen staats-TV.
- Internet doet het weer, voor zolang het duurt.
- Anti's zitten nog steeds op het Tahrir-plein.
- Pro's bij het museum?
hoaxquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef yavanna het volgende:
SpdDemon77 Steve Hazin
@
@cnnbrk Mubarak is stepping down tomorrow, Army in full control #Egypt #Cairo #tahrir #jan25 #Alexandria #CNN #msnbc
Journalisten moeten niet weg, maar iedereen met een camera krijgt klappen en wordt camera afgepakt, aantal journalisten vluchten/verplaatsen met behulp van ambassade en het leger, politie 'bestaat' niet meer op dit moment, dat zijn Pro mubarak rellersquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vat ik het zo goed samen?
- Journalisten moet vertrekken (van de politie?)
- Geen livestreams meer, alleen staats-TV.
- Internet doet het weer, voor zolang het duurt.
- Anti's zitten nog steeds op het Tahrir-plein.
- Pro's bij het museum?
Het zou mij niet eens verbazen als het waar is, maar twitter is zeker geen betrouwbare bron in veel gevallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn, vooralsnog.
Walgelijk dit!quote:
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Pro's zitten veel verder terug. Op de brug en daarachter.
Leger is dus nog steeds neutraal? Er worden ook veel journalisten vermist momenteel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Journalisten moeten niet weg, maar iedereen met een camera krijgt klappen en wordt camera afgepakt, aantal journalisten vluchten/verplaatsen met behulp van ambassade en het leger, politie 'bestaat' niet meer op dit moment, dat zijn Pro mubarak rellers
Wilde ik ook al zeggenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Darklight het volgende:
Clinton gaat zo spreken, CNN stream4
Dat kan zeer zeker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef exile79 het volgende:
Op de staats tv is verteld dat westerse journalisten en andere westerlingen alles opgestookt hebben, en vandaar dat de pro's het nu zo op buitenlanders en vooral journalisten voorzien hebben.
Kan het zijn dat Mubarak wacht tot het moment dat er geen journalisten meer zijn om vervolgens het plein hardhandig leeg te vegen?
Zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef exile79 het volgende:
Op de staats tv is verteld dat westerse journalisten en andere westerlingen alles opgestookt hebben, en vandaar dat de pro's het nu zo op buitenlanders en vooral journalisten voorzien hebben.
Kan het zijn dat Mubarak wacht tot het moment dat er geen journalisten meer zijn om vervolgens het plein hardhandig leeg te vegen?
Geloof ik niet meer in. Hij is sinds vanmiddag met een andere strategie begonnen, namelijk medelijden opwekken in de media.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef exile79 het volgende:
"I did not have..."quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef Darklight het volgende:
Clinton gaat zo spreken, CNN stream4
dat beeld links, live beeld op tahrir?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Beeld van AJE komt van de staatstv
Zullen ze wel geen toestemming voor hebben, maar who cares
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |