quote:Kun je ook nog iets anders zeggen offe?
quote:nee, die andereOp vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
Die ene lijkt op die ene van Novastar(?)
quote:en beugeltjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Starlie het volgende:
Lars moet dat vlazige puber snorretje eraf halen!
quote:als ik dit lees, heb ik zoiets van...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets anders zeggen offe?
quote:NEEEEEEEE joh, die vorige was echt een boer, dit is toch wel een aantrekkelijke jongen hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... als je kijkt naar dr vorige man
quote:Ik vind hem te leuk voor RaffaOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... als je kijkt naar dr vorige man
quote:Maar dat is dan puur lijfbehoud.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Die kamper zal wel doorgaan, bekende familie.
quote:die bij het raampjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef michiel_merk het volgende:
Nou hoop dat de middelste door gaat ..John is dat toch ?
quote:Zeg, het is hier geen vleesmarkt heOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NEEEEEEEE joh, die vorige was echt een boer, dit is toch wel een aantrekkelijke jongen hoor
quote:Nou op de lekkere mannen wachten we nog steeds.
quote:Hahahahahaha!!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Die oma houdt niet langer haar vocht vast, denk ik.
quote:dayt is waarOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
En toch vind ik het jammer dat er niet echt een 'lelijk' figuur tussen zit die goed kan zingen...
quote:Dit dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef Majkool het volgende:
Ach, voor het optreden staat 90% toch al vast... Die Rosenberg wint toch deze ronde..
quote:Ik zie genoeg lelijke figurenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
En toch vind ik het jammer dat er niet echt een 'lelijk' figuur tussen zit die goed kan zingen...
quote:nou die John is aardig lelijk hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
quote:Ik zie zat lelijke mannen hoor en geen knappe.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
quote:ja maar die is niet doorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou die John is aardig lelijk hoor
quote:Nee, dat was bij POPOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou op de lekkere mannen wachten we nog steeds.
quote:Maar neit echt iemand die eruit springt...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie zat lelijke mannen hoor en geen knappe.
quote:yeah, ik ga morgen ga je mee ?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
Fijn....de zigeuners zullen hun kampement nu wel gaan opzetten bij de studio
quote:Ik heb wel wat lekkere hapjes gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
quote:jij wil geen vleesmarkt heOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar het is m'n type niet, maar als ik het goed herinner wel een verbetering
quote:Ja? Ik niet eigenlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel wat lekkere hapjes gezien
quote:Ik ben er zo allergisch voor, krijg je weer dat 1 kandidaat de halve zaal aan publiek mee heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Johnny terecht door.
Fijne en vooral goede stem en techniek.
quote:
quote:[VOH] Anne HoogendoornOp vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke anne? Ik hoop dat ze niet doorgaat
quote:Die van JvdB toch? Zijn "rock-chick"?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke anne? Ik hoop dat ze niet doorgaat
quote:Ah vandaar dat ik er niks tussen zie wat me kan boeien
quote:Die laat je toch bouwen door die creatieve man van je
quote:In hun kip-caravan, die ze voor een prikkie hebben gekocht, omdat die failliet is en natuurlijk op een Ew Bank van de IKEA.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef Laysa het volgende:
quote:Jup. Zij valt niet zo erg op tussen de anderen, maar ik vond haar auditie echt heel goed! Zij gaat denk ik nog verrassen...
quote:Ze twittert wel als een gekOp vrijdag 29 oktober 2010 22:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup. Zij valt niet zo erg op tussen de anderen, maar ik vond haar auditie echt heel goed! Zij gaat denk ik nog verrassen...
quote:Het is eigenlijk heel simpelOp vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom maar eens ene keer cursus geven
Ik snap er echt geen reet van
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
![]()
Het is vrijdag
![]()
Nog maar 20 uur en 30 minuten
Vanavond is trouwens weer een langere uitzending... direct hierna komt de sing-off, waarin er in elke team nog 1 kandidaat het veld moet ruimen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
![]()
Het is vrijdag
![]()
Nog maar 20 uur en 30 minuten
Nja... als blijkt dat ze opeens wel kan zingen in de sing-off dan, dan vind ik het prima als ze wel doorgaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
hopelijk vliegt ieuwbank er nu wel uit, maar het zal wel niet
dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ook...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Is vanavond een sing-off dan, niet gewone battles?
Ik hoop het ook. Alleen staat ze nu al met een artikeltje op telegraaf.nlquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook...
20:30 The battles
22:30 Sing-off (elk team van 7 naar 6 kandidaten)
Ga de hele avond zitten duimen dat ze erin blijft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
Volgens mij doen ze ook een keer 3 tegen elkaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:09 schreef UltraR het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoe het precies zal werken met die sing-off. Want volgens mij hebben Angela en Jeroen na vanavond sowieso nog maar 6 kandidaten over. (die hadden er na de blind audities 12 en 13 als ik het goed heb).
Dan zouden er dus alleen 1 kandidaat van N&S en 1 van Roel moeten afvallen (die hadden er volgens mij allebei 15?).
Nou.. die weddenschap zou ik wel aan durven nemen. De -twee- minsten van N&S uit de battles moeten tegen elkaar. Daar zit ze zeker wel bij. Maar in die sing-off gaat ze glansrijk overeind blijven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gooi er een wedje op dat die Iewbank ook niet in de singoff staat...
Ze had er vorige week ook uit gemoeten, ze was de minste van de 2. Dat gebeurde ook niet...quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:22 schreef UltraR het volgende:
De -twee- minsten van N&S uit de battles moeten tegen elkaar. Daar zit ze zeker wel bij.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef xinnos het volgende:
[..]Hoe kom jij aan die kennis ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wed van welquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hoort er te staanquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wed van wel
mag ik ook de inzet bepalen?
yeah ze weten allang wie ze wel en niet door willen hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hoort er te staan, maar ik verbaas me nergens meer over, bepaalde namen gaan toch door, ongeacht wat ze doen...
Enneh lunsje?
Dubbele dan dacht ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ze weten allang wie ze wel en niet door willen hebben.
maar die lunch stond al he
ow...vertel...quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie al hoe je aan die info komt
dubbel kan iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dubbele dan dacht ikAndere inzet?
zoeken we naar hints in zijn posthistory?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat topic dat door jou is gestart nota bene, op die manier kan je achter info komen.
Er is door hem/haar geen topic geopensquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat topic dat door jou is gestart nota bene, op die manier kan je achter info komen.
Ik heb nog nooit een topic gestart.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Als ik daar ooit een keer heen ga geef ik sowieso een gilletjequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef gomi het volgende:
[..]
dubbel kan idd
of we bespreken de inzet wel als je eens op de toekomst zit
of tijdens de lunch
coolquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik daar ooit een keer heen ga geef ik sowieso een gilletje
Dan was het iemand anders, maar volgens mij zag ik een Xquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is door hem/haar geen topic geopens
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
Nouja, zitten we er al klaar voor?
Ik mag nu weer genieten van GTST
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:23 schreef iBenny het volgende:
Team Angela Groothuizen (9/13)
Eva Auad (verloor van Wiep in de battle)
Kim de Boer (door naar de liveshows)
Charlotte ten Brink
Rick & Bob Engeringh (verloren van David in de battle)
Wiep Laurenssen (door naar de liveshows)
Angelo Nannings
Claudia Nelson (Verloor van Nyssina in de battle)
Alma Nieto
Shary-an Nivilac
Bart van Overbeek
Sophie Peelen (verloor van Kim in de battle)
Nyssina Swerissen (door naar de liveshows)
David Tapirima (door naar de liveshows)
Team Jeroen van der Boom (10/14)
Anne Hoogendoorn
Jennifer en Anupa
Sanne Diederiks
Ray Klaassen (door naar de liveshows)
Paula Leek
Leonie Meijer
Robert Oehlers (door naar de liveshows)
Kevin Okkema (door naar de liveshows)
Raffaëla Paton (door naar de liveshows)
Laurens Reij (verloor van Kevin in de battle)
Annelie Reijnders (verloor van Ray in de battle)
Anne Schellekens (verloor van Raffaela in de battle)
Ruben Thurnim (verloor van Robert in de battle)
Meike van der Veer
Team Nick en Simon (9/15)
Nigel Brown
Davy en Joshua (door naar de liveshows)
Jennifer Ewbank (door naar de liveshows)
Jacqueline van der Griend (verloor van Pearl in de battle)
Pearl Jozefzoon (door naar de liveshows)
Leonie en Femke (verloren van Davy & Joshua in de battle)
Lars Kroos (verloor van Johnny in de battle)
Saskia Lie Atjam
Billy Maluw
Shemsi Mushkolaj (door naar de liveshows)
Myrthe Pijma (verloor van Jennifer in de battle)
Myrthe Ringeling (verloor van Shemsi in de battle)
Johnny Rosenberg (door naar de liveshows)
Jort Spanjer
John Willemen (verloor van Johnny in de battle)
Team Roel van Velzen(VanVelzen) (9/15)
Yvette de Bie (verloor van Joan in de battle)
Susan Damen (verloor van Esther in de battle)
Robert Eussen (verloor van Kiki in de battle)
William Finta
Joan Franka (door naar de liveshows)
Cheyenne Den Heijer (verloor van Sarina in de battle)
Laurie Huurdeman
Lenny Keylard
Yvette Keijzers (verloor van Ben in de battle)
Ian Lijkwan (verloor van Esther in de battle)
Ester Nijhove (door naar de liveshows)
Ben Saunders (door naar de liveshows)
Kiki Vermeulen (door naar de liveshows)
Sarina Voorn (door naar de liveshows)
Angela Wasef
GTSTquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef iBenny het volgende:
Nouja, zitten we er al klaar voor?
Ik mag nu weer genieten van GTST
Had ik net met Charlotte, oh ja, die was er ook nog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
Lenny
Er komen vandaag allemaal namen waarvan ik denk 'oh ja, die deed ook maar'
Ohw, Charlotte had ik wel zo kunnen opnoemenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik net met Charlotte, oh ja, die was er ook nog.
quote:
eigenlijk wel, maar ik vond het wel karakter van die meidenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef JaneDoe het volgende:
jeroen had gewoon door moeten zetten en dat ene zusje naar huis moeten sturen
Jaquote:
Ze heeft kapstokkleding aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
Anne staat er een beetje bij als een sloddervosje
Waar hang jij je kleren dan opquote:
Ja die brulaapquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je het over Anne???
Zo jaen
voor jou
precies, moet ze pas zeggen als t publiek mag stemmen eigenlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Erg van die tumor, maar zeg dat nou niet... daar gaat het niet over, het gaat om het zingen, niet dat we je zielig gaan vinden.
Ik zou zonder twijfel kiezen voor Jeroenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Susi het volgende:
Ik weet ook niet wie ik vervelender vind; Jeroen van de Boom of Martijn Krabbé
Ik vind Martijn altijd wel leuk, sympathiek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Susi het volgende:
Die's wel tof idd.quote:
]quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Susi het volgende:
Jeroen ja. Wat een vervelende man is dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou zonder twijfel kiezen voor Jeroen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig opgerolde broekspijpen met hakken eronder en dan ook zo'n boerenbrul aan geluid erbij
En dan ook nog met benen wijd gaan staan, lekker boertjequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he.... Ik vind het echt helemaal niks
Zo niet neequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
nu alleen te schreeuwerig. dit nr moet intiemer op bepaalde momenten
maar ze zal wel dooor gaan helaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook nog met benen wijd gaan staan, lekker boertje
Het past wel, lekker lands, lekker benen wijd, lekker boers, met die boeren strot.quote:
Ik vind de muziek ook te hardquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Je kunt ook eigenlijk niet zo goed horen of ze goed zingen, door dat gekrijs.
dus dattequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Je kan het schreeuwen noemen, maar als je dat zo gecontroleerd kan is dat heel knap hoor.
Dat is iets wat ik op de brandstapel gooi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft Anne van die lelijke kleren aangekregen? Dat is iets wat ik op zondag aandoe als ik niet weg hoef.
De styling laat te wensen over ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft Anne van die lelijke kleren aangekregen? Dat is iets wat ik op zondag aandoe als ik niet weg hoef.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik op de brandstapel gooi.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Patty Zomer invloeden vrees ik. Of die van Brood.
quote:
Het klonk nergens naar en het zijn een stel bitch-figurenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
liever de emo zusjes dan schreeuwerd
Wie is maaike?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Anne is de nieuwe Maaike. Maar dan slecht.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
X factor.quote:
hmmm, zoiets iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Maaike is veel liever.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Die 2 zusjes?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klonk nergens naar en het zijn een stel bitch-figuren
quote:
Ja het loopt niet lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef Susi het volgende:
FOK doet irritant met de pagina slechts ten dele weergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |