Ach sommigen zijn wereldberoemd geworden met een nassale stem. Dat is niet perse goed of slecht, maar net waar je van houdt en hoe ze de stem gebruikt en bij welke muziek etc.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:17 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien komt het nog maar ik vond deze auditie een beetje jankerig en nassaal klinken
quote:acht het klinkt in ieder geval een stuk prettiger dan Celine Dion.Op maandag 18 oktober 2010 08:17 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien komt het nog maar ik vond deze auditie een beetje jankerig en nassaal klinken
quote:Dat is iets wat volgens mij heel goed te leren is.Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef Symphonic het volgende:
Alleen vind ik haar manier van ademhalen niet zo heel prettig
quote:Amy Winehouse is er ook groot mee geworden iddOp woensdag 20 oktober 2010 16:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach sommigen zijn wereldberoemd geworden met een nassale stem. Dat is niet perse goed of slecht, maar net waar je van houdt en hoe ze de stem gebruikt en bij welke muziek etc.
Alleen jammer dat ze bij de sing-off zo schor was van het eerste optreden, dat er niks meer uit kwam. Dus op zich wel te begrijpen dat Roel vond dat haar plafond bereikt was.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had haar nog graag door gezien. Kiki is echt een leuke dame, maar ik vond de stem van Laurie net wat unieker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |