quote:Finale The Voice of Holland komt vanuit Ahoy
De finale van The Voice of Holland belooft het grootste Nederlandse tv-spektakel sinds tijden te worden. De laatste vier kandidaten van de talentenjacht zullen deze finale namelijk afleggen in Ahoy Rotterdam, meldt RTL Boulevard. Ahoy biedt ruimte aan zo’n 10.000 man publiek. De finale wordt live op RTL 4 uitgezonden op vrijdag 21 januari 2011.
The Voice of Holland scoort momenteel kijkcijfers die sinds Idols 2 niet meer zijn gezien bij een talentenjacht. De piek lag vooralsnog op iets meer dan 3 miljoen kijkers, maar de verwachting is dat dit snel zal oplopen zodra de liveshows beginnen – vanaf 12 november.
Aanstaande vrijdag is de laatste battle te zien, waarna elke coach in principe 7 kandidaten overhoudt. In een sing-off moeten per coach de twee minste acts nog een keer tegen elkaar strijden, zodat er uiteindelijk 24 kandidaten overblijven voor de liveshows. Deze komen vanuit een tv-studio in Ede.
Ik weet het eigenlijk niet... paar weken geleden wel, maar toen stond er nog dat het in Ede zou zijn. Dus het is allemaal wel snel geregeld volgens mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
wel lekker dichtbij. Zijn de kaarten al te kopen
Die zijn bezet...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:29 schreef chansadres het volgende:
Tv studio in Ede. Waarom niet gewoon Hilversum Studio 21 oid...
Edequote:Op woensdag 3 november 2010 09:42 schreef iBenny het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat er een studio in Ede was.. maar die schijnt ook aardig groot te zijn.
Maar dat ze de finale nou in Ahoy doen, geeft tocht ook wel aan dat ze het allemaal groots aan willen pakken.
Die had ik idd ook gezien, maar vond het niet echt een website voor een televisiestudioquote:Op woensdag 3 november 2010 09:46 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ede![]()
Hmmz ik denk dat dat Lukkien (http://www.lukkien.com/) moet zijn?
Ik denk dat ze wel gekkere dingen zijn gewendquote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Regio Arnhem/Nijmegen word de nieuwe randstad, duh.
En die studio daar worden ongeveer alle reclames die je nu op TV ziet opgenomen, internationale ook trouwens...
En in Ahoy zijn dan toch VVAL?! Lijkt me niet dat ze dat kunnen combineren?
Klopt... 3 dacht ik zelfs. Een theater, de grote zaal en het Sportpaleis, welke een tijd geleden volledig is opgeknapt om meer mensen kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:00 schreef chansadres het volgende:
Daarnaast heeft Ahoy sinds kort volgensmij 2 zalen. Kan ook zijn dat Voice in de "kleinere" zaal is.
Dank u. ik dacht ook dat ik het had gelezen maar op de website van Ahoy valt niks te lezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... 3 dacht ik zelfs. Een theater, de grote zaal en het Sportpaleis, welke een tijd geleden volledig is opgeknapt om meer mensen kwijt te kunnen.
VVAL zal in de grote zaal zijn, The voice in het sportpaleis. Dus het kan prima samen.
Heb je ze dan al binnen? Want zou best kunnen dat ze of geannuleerd worden óf omgezetquote:Op woensdag 3 november 2010 10:12 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oh... sorry![]()
Wel een beetje jammer dat ik dan finalekaarten heb gekocht waar dan weer bijstond dat dat in Ede was
Dus het is niet in Ahoy?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:15 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Edit:
Ik zie nu net dat TVOH dit net heeft getweet:
"@EricavdW De finale is in Ede, de concerten 28 en 29 dec zijn in Ahoy. Voor kaarten: http://bit.ly/bFT2ND"
In antwoord op dit dus:
"@RTL_TVOH Ik heb kaartjes gekocht voor de finale 21 jan. nu hoorde dat dat uitgezonden wordt vanuit Ahoy R'dam ipv Lukkien Ede, klopt dat?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |