Bedanktquote:
Heb het gelezen en heb nu wel gepost..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Rauzer het volgende:
Bedankt! Waarom post je niet mee in het livetopic?
Ze heeft gekozen voor Angela dus
beetje raar ook. Als je al in de kwartfinale hebt gestaan van een andere talentenshow en nu weer meedoet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:26 schreef UltraR het volgende:
Bah, die had van mij nu wel weg mogen blijven. Wat die juryleden daar toch in zien. Standaard saaie stem imho.
Denk wel dat ze wat coaching nodig heeft. Ze heeft wel een goeie stem en een goeie uitstraling.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:21 schreef Kally het volgende:
Ik vond haar niet slecht maar was er ook niet kapot van
Dat lijkt dit jaar sowieso wel in te zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef Michellee het volgende:
[..]
beetje raar ook. Als je al in de kwartfinale hebt gestaan van een andere talentenshow en nu weer meedoet.
Ruben (die nu bij Jeroen zit) heeft toch ook al 2x meegedaan aan een talentenjacht?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat lijkt dit jaar sowieso wel in te zijn.
Sharon Kips, winnaar X-factor, nu als mystery popstar bij popstars.
Rafaella, winnaar Idols, volgende week bij VOH.
Charlotte, kwart finalist popstars, nu bij VOH.
Ja klopt! volgens mij X factor maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ruben (die nu bij Jeroen zit) heeft toch ook al 2x meegedaan aan een talentenjacht?
Ruben zat in de liveshows van XFA1 en Popstars.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ruben (die nu bij Jeroen zit) heeft toch ook al 2x meegedaan aan een talentenjacht?
Is het niet juist zo dat het steeds bij haar genoemd wordt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:18 schreef eightone. het volgende:
Ik vind 't wel echt bloedirritant dat ze overal haar vader blijft noemen, ze wil niet gezien worden als 'de dochter van Robert den Brink', maar toch presenteerd ze zich overal zo.
Vind haar niet veel speciaals, bij Popstars of whatever programma werd ze ook altijd gepresenteerd als dochter van. Beetje jammer, hopelijk is dat bij VOH anders. Maar ik blijf erbij - ik vind haar niks speciaals.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat het steeds bij haar genoemd wordt?
Ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat het steeds bij haar genoemd wordt?
dat heeft haar vader al voor haar verknald bij Popstarsquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ook, inderdaad.
Alleen ze stelt zich wel voor als "Charlotte, mijn vader is Robert den Brink". En als ze het écht vervelend vind dat ze zo gezien wordt moet ze zichzelf natuurlijk onafhankelijker presenteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |