abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87391924
Ik vond het destijds onbegrijpelijk dat Jennifer de liveshows bij Idols niet haalde ondanks een fantastische stem... gelukkig nu in de herkansing... alleen had ik haar ook veel liever zonder haar zus horen zingen

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87397169
Die zus breekt helaas haar stem af.
En een fouter nummer dan dit hadden ze ook niet kunnen kiezen
Juin uit Eigen Tuin!
pi_87397854
Jeroen deed het leuk aan het einde, dat had ik niet verwacht, maar Jennifer is zoveel beter. Dat verschil is echt groot.
That's all folks!
pi_87397910
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeroen deed het leuk aan het einde, dat had ik niet verwacht, maar Jennifer is zoveel beter. Dat verschil is echt groot.
Ja dat was wel heel chique hoe hij het oploste :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:16:42 #5
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87400819
Ik vond ze niet zo bijzonder goed en vond het bijzonder smakeloos hoe Jeroen dit helemaal aanpakte.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87404042
De show wordt gemonteerd en is natuurlijk in overleg met de producenten en Jeroen deze oplossing bedacht. Jeroen doet het toch al niet zo best. Ik vraag me trouwens af wat die artiesten die de aspiranten beoordelen zelf kunnen op productiegebied. Wie handelt straks deze hoopvolle artiesten of kunnen ze gelijk naar de psychiator. Ik wordt al naar als ik de kreet hoor: ´Ik ben er door´; waardoor GVD, ze gaan de hel in. Ook zij (de z.g. jury)zijn toch een product van de producers en producenten. Zelfs kunnen ze immers niet produceren, ze zitten in hetzelfde schuitje, alhoewel ik voor Van Velzen het meeste respect heb. Je ziet dat het zijn passie is en er ook echt verstand van heeft. N & S doen ´t ook aardig maar Angela en Jeroen !!!! Onecht en geacteerd etc....Ze bouwen geen Goodwill en respect op. De andere wel!!
chazzy
pi_87597852
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond ze niet zo bijzonder goed en vond het bijzonder smakeloos hoe Jeroen dit helemaal aanpakte.
Zeer smakeloos! :r
  maandag 18 oktober 2010 @ 08:23:16 #8
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87661116
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef chazzschindler het volgende:
De show wordt gemonteerd en is natuurlijk in overleg met de producenten en Jeroen deze oplossing bedacht. Jeroen doet het toch al niet zo best. Ik vraag me trouwens af wat die artiesten die de aspiranten beoordelen zelf kunnen op productiegebied. Wie handelt straks deze hoopvolle artiesten of kunnen ze gelijk naar de psychiator. Ik wordt al naar als ik de kreet hoor: ´Ik ben er door´; waardoor GVD, ze gaan de hel in. Ook zij (de z.g. jury)zijn toch een product van de producers en producenten. Zelfs kunnen ze immers niet produceren, ze zitten in hetzelfde schuitje, alhoewel ik voor Van Velzen het meeste respect heb. Je ziet dat het zijn passie is en er ook echt verstand van heeft. N & S doen ´t ook aardig maar Angela en Jeroen !!!! Onecht en geacteerd etc....Ze bouwen geen Goodwill en respect op. De andere wel!!
Mooi betoog.
Oneensch.
With the stars as her umbrella
pi_87668416
redelijk betoog,wel mee eens. Hulde voor de OP. >:)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87669742
Heb je dat stel ook weer. Nee, helemaal niks. Jennifer is ietsje beter maar valt daarmee nog steeds onder de middelmatige zangcategorie.
pi_87689973
Wat is die Jeroen toch een ontzettende lul.

Zo bang dat hem een klein beetje macht wordt ontnomen. Zo'n klein persoonlijkheidje. Zo'n misplaatste arrogantie om zijn onzekerheid te verbergen.
De andere juryleden roepen na het 2e optreden "neem ze toch allebei".
Jeroen: "Ho, wacht ff, IK heb gedrukt dus IK bepaal het!" :{w

En dan dat meisje ook nog laten kiezen tussen haar zus en haar carrière.
Echt... wat! een lul.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_87713165
Ik neem aan dat je al een boos maitje hebt gestuurd? :')
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')