Ja dat was wel heel chique hoe hij het oplostequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeroen deed het leuk aan het einde, dat had ik niet verwacht, maar Jennifer is zoveel beter. Dat verschil is echt groot.
Zeer smakeloos!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond ze niet zo bijzonder goed en vond het bijzonder smakeloos hoe Jeroen dit helemaal aanpakte.
Mooi betoog.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef chazzschindler het volgende:
De show wordt gemonteerd en is natuurlijk in overleg met de producenten en Jeroen deze oplossing bedacht. Jeroen doet het toch al niet zo best. Ik vraag me trouwens af wat die artiesten die de aspiranten beoordelen zelf kunnen op productiegebied. Wie handelt straks deze hoopvolle artiesten of kunnen ze gelijk naar de psychiator. Ik wordt al naar als ik de kreet hoor: ´Ik ben er door´; waardoor GVD, ze gaan de hel in. Ook zij (de z.g. jury)zijn toch een product van de producers en producenten. Zelfs kunnen ze immers niet produceren, ze zitten in hetzelfde schuitje, alhoewel ik voor Van Velzen het meeste respect heb. Je ziet dat het zijn passie is en er ook echt verstand van heeft. N & S doen ´t ook aardig maar Angela en Jeroen !!!! Onecht en geacteerd etc....Ze bouwen geen Goodwill en respect op. De andere wel!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |