Ja klopt. Het klinkt alleen mafquote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef UltraR het volgende:
Ik snapte het probleem dat Martijn leek te hebben met dat verhaal over grasallergie niet... Dat kan toch? Soort hooikoorts lijkt me.
quote:Daar had ik ook nog van gewonnen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:46 schreef -Miauw- het volgende:
EstherrrrWas zo blij dat ze het gered heeft tussen die twee
quote:Filmpje van je zangtalent in mijn PMOp zaterdag 23 oktober 2010 01:51 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog van gewonnen.
quote:Jaartje geduld, ik ga volgend jaar ook meedoen.
quote:Nou je bent in ieder geval zeker van je zaakOp zaterdag 23 oktober 2010 02:08 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jaartje geduld, ik ga volgend jaar ook meedoen.![]()
Vond het trouwens verrassend dat het podium niet inzakte met Lijkwan en dat andere zwaargewicht in de ring.
quote:Ja hè, arm kindOp zaterdag 23 oktober 2010 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
In, zoals jij het noemt, 'schreeuwfestijn' had Esther de meeste controle. Ze moest wel all the way om niet onder te sneeuwen en haar kwaliteiten te kunnen laten zien.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ze schreeuwde teveel en met die oog-tic had ze iets weg van dat meisje uit The Exorcist. Nee, weet dat ze daar niks aan kan doen, maar het is niet prettig om naar te kijken. Sorry.
Dat hele trio was matig en elkaar aan het proberen aan het overpoweren. Dan was Schiphol-dude nog het beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |