Are you serious?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
Op zich vond ik het niet heel bijzonder
Ze was wel de beste van de avond
De typische Hollandse mentaliteit waar ik zo moe van wordt, het ophemelen van de persoon die eigenlijk geen echte ster (lees: grijze muis) is. "Zo lekker gewoon gebleven."quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gun haar wel wat. Volgens mij zit ze nog in de underdogpositie als ze alleen zingt. Ze is geen ster, maar dat maakt haar leuk.
Maar wanneer is iemand een ster? Als iemand de juiste attitude en gewoon dat ene ongrijpbare component heeft? Ligt het aan de performance? En ben je dan geen ster als je een geweldige stem hebt maar wanneer je bescheiden of onopvallend bent? Dan heb ik het nu niet over Leonie trouwens maar meer in het algemeen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef female81 het volgende:
[..]
De typische Hollandse mentaliteit waar ik zo moe van wordt, het ophemelen van de persoon die eigenlijk geen echte ster (lees: grijze muis) is. "Zo lekker gewoon gebleven."
Zo kwamen we in eerdere talentenjachten ook aan types als Maud en Floortje (werden beiden tweede).
een ster ben je las het publiek je aanspreekt en dat ligt voor een groot gedeelte aan je talent en je presentatie, met alleen talent kom je er ook niet, met alleen presentatie ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand een ster? Als iemand de juiste attitude en gewoon dat ene ongrijpbare component heeft? Ligt het aan de performance? En ben je dan geen ster als je een geweldige stem hebt maar wanneer je bescheiden of onopvallend bent? Dan heb ik het nu niet over Leonie trouwens maar meer in het algemeen.
Die twee hadden aanzienlijk meer kwaliteit. Leonie ligt er snel uit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef female81 het volgende:
[..]
De typische Hollandse mentaliteit waar ik zo moe van wordt, het ophemelen van de persoon die eigenlijk geen echte ster (lees: grijze muis) is. "Zo lekker gewoon gebleven."
Zo kwamen we in eerdere talentenjachten ook aan types als Maud en Floortje (werden beiden tweede).
Dan is het dus een heel persoonlijke definitie.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:20 schreef Re het volgende:
[..]
een ster ben je las het publiek je aanspreekt en dat ligt voor een groot gedeelte aan je talent en je presentatie, met alleen talent kom je er ook niet, met alleen presentatie ook niet
Kwaliteit...hmm vind Leonie meer kwaliteit hebben dan Maudquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die twee hadden aanzienlijk meer kwaliteit. Leonie ligt er snel uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |