abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87352545
Cheyenne Den Heijer, 19 jaar, Team VanVelzen

Cheyenne heeft dr gevoel voor muziek niet van vreemden, haar ouders speelden in een band. Ze zingt dan ook al vanaf dr 4de levensjaar. Ooit begonnen met het zingen van KvK-liedjes, later aan verschillende kleine/plaatstelijke talentenjachten en nu dus als deelneemster van The Voice of Holland. De 19-jarige moeder van een tweeling zal in team VanVelzen laten zien wat ze kan.

Auditie:

[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 09-10-2010 12:25:01 ]
pi_87370918
Ze komt een beetje simpel, maar wel oprecht over. Ze zong te goed om niet door te laten gaan, maar ik verwacht niet dat ze veel verder komt.
That's all folks!
pi_87371047
19 jaar en twee kinderen...
Maar haar stem is wel oke, maar als de lat zo ligt...
Ik heb gisteren beteren af zien vallen..
Juin uit Eigen Tuin!
pi_87378895
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
19 jaar en twee kinderen...

Een tweeling toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:13:14 #5
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_87380328
2ling van 11 maanden zei ze in het voorstukje
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_87597818
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze komt een beetje simpel, maar wel oprecht over. Ze zong te goed om niet door te laten gaan, maar ik verwacht niet dat ze veel verder komt.
Goede stem maar dan moet je voor de rest altijd je ogen dicht houden..
pi_88121166
Helaas... ze was beter...

ach ja :')
pi_88121508
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Helaas... ze was beter...

ach ja :')
Dit dus... Had eigenlijk door gemoeten
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:35:11 #9
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_88124373
Op basis van vanavond vind ik het echt onterecht dat ze niet door is. Ik vond haar verrassend goed ^O^
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_88135651
Ah, ze komt uit Berkel dus. Vond haar accent al zo klinken als iets uit deze regio, blijkt te kloppen.

Wel zonde dat ze niet door is, gisteren was ze wel beter dan haar opponente, maar ja. Ze heeft gelukkig de tweeling nog!

http://www.heraut-online.nl/heraut-online/index.php?itemid=6342
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_88135854
Als ik haar zie, denk ik automatisch hier aan:
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_88147192
Wat is zij een verschikking. Als ze praat is het al niet om aan te horen. Als ze zingt is het nog erger. Al die mislukte riedeltjes. :o
pi_88168911
Haar rauwe randje in haar stem is wel fijn om te horen. Maar telkens als ik de overtreffende trap verwachtte hield ze in en liet ze het afkabbelen. Omdat ik haar wel stabieler vond hoopte ik dat ze doorging. Hoe ze als persoon is vind ik haar niets.
That's all folks!
pi_88222381
Deze meid is en zingt geweldig..
Ik ben een aantal keer naar een optreden van haar geweest. en ze zingt geweldig!! Wat betreft haar persoonlijkheid.. het is een hele leuke lieve meid..Ook ziet ze er in het echt heel anders en veel leuker uit!!. En die opmerkingen over haar uiterlijk vind ik zoo not done!! kijk eerst is in de spiegel! En verlopig presteert zij het om daar te staan voor dik 700 man en zingt ze die Sarina en voor de 100% gewoon uit! Beetje respect is wel gepast denk ik!!

En het programma heet toch the voice of holland en geen hollands next top model!!:S triest hoor!!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:00:00 #15
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_88237726
ik vind haar uitzien als een kamper..

wel goede stem maja het oog wil ook wat
Wat doe ik hier?
pi_88352140
quote:
Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef jaayy het volgende:
Deze meid is en zingt geweldig..
Ik ben een aantal keer naar een optreden van haar geweest. en ze zingt geweldig!! Wat betreft haar persoonlijkheid.. het is een hele leuke lieve meid..Ook ziet ze er in het echt heel anders en veel leuker uit!!. En die opmerkingen over haar uiterlijk vind ik zoo not done!! kijk eerst is in de spiegel! En verlopig presteert zij het om daar te staan voor dik 700 man en zingt ze die Sarina en voor de 100% gewoon uit! Beetje respect is wel gepast denk ik!!

En het programma heet toch the voice of holland en geen hollands next top model!!:S triest hoor!!
Ook ik ben eerder bij optredens van Cheyenne geweest. En haar zangniveau ligt gewoon onder het niveau dat gezocht wordt bij the voice.

En zo lief en leuk is ze ook niet. En dat ze er in het echt heel anders en leuker uit ziet klopt helemaal niet. In het echt is ze nog lelijker als dat ze op televisie was. Een van de lelijkste vrouwen die ik ooit heb gezien.

Maar zoals je zegt ze durft inderdaad op te treden voor 700 man en dat met haar uiterlijk is al een hele prestatie.

Uitstraling telt toch voor een belangrijk deel mee met de opbouw van een ster. En dat heeft ze gewoon niet.
pi_88353977
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 04:18 schreef Errwinn het volgende:

[..]

Ook ik ben eerder bij optredens van Cheyenne geweest. En haar zangniveau ligt gewoon onder het niveau dat gezocht wordt bij the voice.

En zo lief en leuk is ze ook niet. En dat ze er in het echt heel anders en leuker uit ziet klopt helemaal niet. In het echt is ze nog lelijker als dat ze op televisie was. Een van de lelijkste vrouwen die ik ooit heb gezien.

Maar zoals je zegt ze durft inderdaad op te treden voor 700 man en dat met haar uiterlijk is al een hele prestatie.

Uitstraling telt toch voor een belangrijk deel mee met de opbouw van een ster. En dat heeft ze gewoon niet.
Overdrijf je het niet een beetje ? :')

Van mij had ze mogen blijven, vond haar stem erg fijn.
pi_88358965
Het is een ex, denk ik. Vol frustratie.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')