quote:
Op maandag 1 november 2010 20:14 schreef jaayy het volgende:Deze meid is en zingt geweldig..
Ik ben een aantal keer naar een optreden van haar geweest. en ze zingt geweldig!! Wat betreft haar persoonlijkheid.. het is een hele leuke lieve meid..Ook ziet ze er in het echt heel anders en veel leuker uit!!. En die opmerkingen over haar uiterlijk vind ik zoo not done!! kijk eerst is in de spiegel! En verlopig presteert zij het om daar te staan voor dik 700 man en zingt ze die Sarina en voor de 100% gewoon uit! Beetje respect is wel gepast denk ik!!
En het programma heet toch the voice of holland en geen hollands next top model!!:S triest hoor!!
Ook ik ben eerder bij optredens van Cheyenne geweest. En haar zangniveau ligt gewoon onder het niveau dat gezocht wordt bij the voice.
En zo lief en leuk is ze ook niet. En dat ze er in het echt heel anders en leuker uit ziet klopt helemaal niet. In het echt is ze nog lelijker als dat ze op televisie was. Een van de lelijkste vrouwen die ik ooit heb gezien.
Maar zoals je zegt ze durft inderdaad op te treden voor 700 man en dat met haar uiterlijk is al een hele prestatie.
Uitstraling telt toch voor een belangrijk deel mee met de opbouw van een ster. En dat heeft ze gewoon niet.