Annelie, je zou d'r kunnen kennen van de musical Annie waarin ze heeft gespeeld, hoort gewoonweg op het podium. Ze is dan ook vaak in het theater te vinden, waar ze in verschillende theatershows heeft gespeeld. Ook schrijft ze zelf nummers, waar ze tot dusver nog niks mee heeft gedaan.
Ja! Haar vond ik echt een ongelooflijk prettige stem hebben. Het is denk ik een voordeel dat ze bij Jeroen zit aangezien dat de zwakste groep is en dus meer kans om de liveshows te halen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Hier baalde ik echt als een stekker van. De enige waar ik wat mee had in de groep Jeroen. Vond en vind haar een fenomenale stem hebben. Veel en veel meer mijn favoriet dan die gare Ray. Wat is die saai zeg.
Ik zal haar missen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Oh jammer, ik vond haar vandaag wel goed. Inderdaad één van de betere in team Jeroen. De fantastische stem van Ray hoorde ík in ieder geval niet. Ik vind het ook jammer dat ik de vader van Annelie nu niet meer zie, ik vond hem zo grappig, zo blij:D
[ Bericht 8% gewijzigd door -Miauw- op 23-10-2010 02:13:27 ]
Ik snap Jeroen niet. In alle auditierondes is hij aan het verkondigen dat hij rockbitches in zijn team wil hebben en dan laat hij Annelie in de battles gaan In potentie is zij toch wel een echt rockbitch. En ze maakte het ook waar in deze battle. Echt jammer en ik ben ook meteen het weinige vertrouwen dat ik in Jeroen had verloren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vond haar beter. Ze zong erg zuiver. Bewijst ook maar weer dat het van te voren al een uitgemaakte zaak was. Net als met Ben. Ook al had ze als een Charice Pempengco uitgehaald, dan was ze er nog uitgegaan...
Oh my god. De volgende keer dat ik Boom tegenkom ik hem. Grapje natuurlijk, he? Hoe kan hij haar nou niet door laten gaan? Probeer eens 1 ding te noemen waar ze niet goed in was? Ik weet het niet. Ik vond het wel erg goed.