Wiep Laurenssen , 20 jaar, Team Angela Wiep heeft 3 jaar lang gestuurd op de Rockacademie. Hiermee is ze gestopt, omdat ze het gevoel had haar eigen stijl en muziek kwijt te raken. Heeft al verschillende demo's opgenomen en plaatste regelmatig een filmpje op haar Youtube-account. En heeft eerder al meegedaan aan het demoduel van 538 .
Nu ik het terug zie vind ik haar helemaal niet zo goed Wat doet ze voor rare dingen met haar stem? Ze perst het er zo uit en dan nog van die gekke uithalen, nee....
Ze heeft wel een lekker rauw randje in d'r stem, maar het lijkt soms alsof ze teveel een stemmetje opzet. Nog even afwachten of dit minder wordt in de andere rondes.
Nee man... ik vond haar echt ontzettend slecht. Stond haast ingedoken op dat podium. Durfde nauwelijks de duet stukken te zingen. Echt helemaal niets, Eva ook niet overigens. Maar die was tenminste nog aanwezig.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
This might be a surprise but it's true That I'm not like you and I don't want your advice Or your praise or to move in the ways you do And I never will