Echt wel...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de favorieten hoort ze ook zeker niet.
quote:Mee eensOp zaterdag 23 oktober 2010 16:04 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind haar trouwens helemaal geen rock stem hebben, ook al zei ze dat over zichzelf. Tijdens de real life dinges van afgelopen woensdag zong ze in die discotheek iets heel kleins, een beetje met een Duffy-achtig iets, meer richting de jazz en dat was heel goed.
Ik hoop dus niet dat ze richting de rock wordt gepushed tijdens de live shows, want dat zie ik echt absoluut niet in haar.
quote:wiepmusic De battles zitten er nu echt op. Mijn sing-off was zo ontzettend slecht, 200% onder m'n kunnen. Ik was zo kapot, wist er niks meer van. pfff
Zoiets als met een kanon op een mug schieten..quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat ze van David won was een inkopper. Angela wilde David duidelijk lozen en Wiep een waarschuwing geven. David was een te vreemde eend in dit programma en geen artiest.
JAAAA!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:17 schreef iPat het volgende:
Playboy zal ongetwijfeld wel contact met haar opnemen.
Hoe kom je daar nou bij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:17 schreef iPat het volgende:
Playboy zal ongetwijfeld wel contact met haar opnemen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
Wiep heeft al 3 jaar een relatie... ik moest een beetje huilen
Okee, ja ik heb het te weining gevolgd om te weten bij wie ze in het team zit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, is nog wat te vroeg voor haar om te vertrekken.
Hah! Heb ik je goed door jongetje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb het te weining gevolgd om te weten bij wie ze in het team zit.
ze zit bij Benny in het teamquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In before lijstje... oh nee, wacht:quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik toch bijna gelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar misschien wel voor het laatst
Inderdaad, VOH wordt zowiezo een vrouwenshow op deze manier, dus iedere kans om een kerel te sparen grijpen ze aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:56 schreef Bos81 het volgende:
Bart was inderdaad veel slechter, maar misschien moeten er gewoon nog wat mannen in bljven ofzo.
Ja hoor, weer zo'n nietszeggende complot theorie. Misschien vond Angela Bart gewoon beter. Heb je daar wel eens aan gedacht? Maar misschien ben jij paranormaal begaaft en kun je in het hoofd van Angela kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef widmfan7 het volgende:
Hemels mooi is ze.
Jammer dat Angela een mindere zanger verkiest boven haar puur omdat ze persee een jongen in haar team wil hebben. Een andere reden kan ik niet bedenken.
Niet zijn topic maar Zijn tweede optreden was zeker niet slechter dan wiepquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Dat wat Bart deed sloeg nergens op... En als we gaan kijken wat hij eerder heeft gepresteerd... nee, ik kan er niet over uit dat hij wel door is
Letterlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Bart beweegt zich iig makkelijk en durft zich bloot te geven.
Ja een student, tappen maarquote:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Dat nonchalante mag ik wel, ze was zich duidelijk aan het concentreren op het zingen. Ik vond het duidelijk te zien dat ze het liedje heel goed aanvoelde (overigens moet ik bekennen dat ik het nummer echt fantastisch vindquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze heeft één van de lekkerste vrouwenstemmen om naar te luisteren, maar ze stond er echt ontzettend slecht bij. Ongemotiveerd, geen pit, niet leuk om naar te kijken, ondanks dat het een knap meisje is. Zonde..
Heb ik ook niet zoveel mee. Vind het wel knap als iemand dan ook nog zuiver kan blijven zingen. Bewegen en zingen tegelijk is moeilijker dan stilstaan en je ding doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar ja ik heb dat meestal, dat hele geschreeuw en hysterisch rondrennen op het podium wat iedereen altijd zo geweldig vindt kan ik niet uitstaan.
... muts. Brabantse muts. Wij zeggen hiero eerder muts dan kut. Welkom in Braobant.quote:
Dat zou ook wel eens kunnen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk nog steeds dat Angela persoonlijk iets tegen haar had. Ze had beter voor Roel kunnen kiezen.
Wie had het over samenwerking gisteravond, om met de persoon te werken, was dat Angela tegen Wiep? Of iemand uit Jeroen z'n team?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk nog steeds dat Angela persoonlijk iets tegen haar had. Ze had beter voor Roel kunnen kiezen.
Ik weet het niet meer, het duurde zooo lang, dat ik op het laatst niks meer opnamquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie had het over samenwerking gisteravond, om met de persoon te werken, was dat Angela tegen Wiep? Of iemand uit Jeroen z'n team?
Ik meen me iets te herinneren dat er gezegd werd dat er ook naar het 'werken met' gekeken werd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, het duurde zooo lang, dat ik op het laatste niks meer opnam
ah, ok.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren dat er gezegd werd dat er ook naar het 'werken met' gekeken werd.
En ja als Wiep niet fijn (mee)werkt en niet durft, dan houdt het snel op he
Roel van Velzen? Daar was ze nog eerder weg geweestquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Jammer, maar ik denk dat je helemaal gelijkt hebt. We horen nooit weer van Wiepquote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef BVO het volgende:
Ohja, dat is dat standaard zinnetje he....
Graag gedaan darlingquote:
quote:Wiep Laurenssen is niet zielig
In de tweede aflevering van The voice of Holland LIVE nam Angela Groothuizen met pijn in haar hart afscheid van Wiep. De coach zag dat het wedstrijdelement een zware last op de schouders van het talent was. Angela bevestigde wel voor de camera zeker een plaat met haar op te willen nemen en sprak dit achteraf ook in op de voicemail van Wiep. Maar de talentenjacht houdt helaas op na haar eerste live optreden.
Arm meisje
De meeste mensen denken dat Wiep na haar uitschakeling zielig is. Veel mensen hebben medelijden met me. Zo erg zelfs dat als ik in de supermarkt in de rij ga staan, het gesprek bij de mensen om me heen stil valt. Iedereen kijkt me aan alsof ze me willen steunen, aldus de afgevallen zangeres. Maar Wiep voelt zich verre van een verliezer. Bovendien mocht ze als troost nog een keer verschijnen in Life 4 You en op radio 538 haar nummer zingen. Afgevallen of niet, heel Nederland kent zangeres Wiep.
Bestickerde auto
Nog voor Wiep de show moest verlaten, kreeg ze een gesponsorde auto met een levensgrote foto en de tekst: Stem op Wiep. Ze rijdt nog wel in de op maat versierde bolide en veel mensen die de auto zien, zwaaien naar haar of steken hun duim op. Soms hoort de zangeres ze zelfs gillen als ze terug zwaait. Wiep hoopt voorlopig nog in de auto te kunnen rijden, al kan Nederland helaas niet meer op haar stemmen.
Dan had Angela wel voor Eva gekozen in de battle, is t niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
http://twitter.com/#!/Wiepmusic/status/6768301774479360quote:Wiepmusic Voor de mannen en vrouwen van forum fok; ik ben geen kloon, ik ben mezelf. Klinkt logisch, toch? En wat is een mod sc ofzoiets?
Ja, goeie tieten.quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
Wiep, als je dit leest, ik zou je doen hoor!
quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
Leuk clipje, en prima gezongen van wiep.quote:
Wie hangt hier de lolbroek uit met deze kloonquote:Op maandag 22 november 2010 17:33 schreef Wiepmusic het volgende:
Wauw ik ben ontzettend blij dat iedereen hier zo in mij gelooft! Helemaal super!Thanks guys!
Liefs,
Wiep.
(die ene waar we nooit meer wat van horen!)
Is geen kloon, zie haar Twitterquote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wie hangt hier de lolbroek uit met deze kloon
Wiepquote:Op maandag 22 november 2010 17:33 schreef Wiepmusic het volgende:
Wauw ik ben ontzettend blij dat iedereen hier zo in mij gelooft! Helemaal super!Thanks guys!
Liefs,
Wiep.
(die ene waar we nooit meer wat van horen!)
Dat gespring en rondrennen vind ik vaak ook alleen maar afleiden. Het hangt er wel vanaf natuurlijk...met een stevig rocknummer kun je het niet maken om geen centimeter te bewegen maar van mij mogen ze ook rustig (wel ritmisch) blijven staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar ja ik heb dat meestal, dat hele geschreeuw en hysterisch rondrennen op het podium wat iedereen altijd zo geweldig vindt kan ik niet uitstaan.
Leuk nummer, het komt erg traag op gang maar als het dat eenmaal is klinkt het errug tof.quote:Lieve iedereen!
Het is dan eindelijk zover! In de liveshow van 19 november 2010 van The Voice Of Holland (seizoen 1) heeft mijn top coach Angela Groothuizen belooft een single met me te gaan maken omdat ze gelooft in mijn talent.
Ik ben hier samen met een topteam ontzettend hard mee bezig geweest en nu mag ik jullie met trots melden: "Stranded" is vanaf NU te downloaden via Itunes en te beluisteren op Youtube! Het is een 'dubbele' single met naast de Radio Edit ook nog een Acoustic Version!
http://itunes.apple.com/nl/artist/wiep/id510022597
Hopelijk vinden jullie 'm tof! Spread the word!
Liefs!
Wiep
Toen zij nog in VOH zat hadden we het altijd over 'een wippie op wiepie'quote:
serieus?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gaapnummer, ik hoor ook alleen maar clichés voorbijkomen. Ach, als ze er maar plezier in heeft.
He! Ik hoorde een kandidaat en dacht Wiep te herkennen aan de stem, maar ik dacht dat ze daar nooit aan mee zou doen..quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:10 schreef iBenny het volgende:
Ze deed blijkbaar deze week ook mee met 538's maak t of kraak t voor War Child..
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
He! Ik hoorde een kandidaat en dacht Wiep te herkennen aan de stem, maar ik dacht dat ze daar nooit aan mee zou doen..
Dat is ze dus wel geweest.
Ja, dit soort muziek is een specialiteit. Ik kan dit weten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |