Roel van Velzen? Daar was ze nog eerder weg geweestquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk nog steeds dat Angela persoonlijk iets tegen haar had. Ze had beter voor Roel kunnen kiezen.
Jammer, maar ik denk dat je helemaal gelijkt hebt. We horen nooit weer van Wiepquote:Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef BVO het volgende:
Ohja, dat is dat standaard zinnetje he....
Graag gedaan darlingquote:
quote:Wiep Laurenssen is niet zielig
In de tweede aflevering van The voice of Holland LIVE nam Angela Groothuizen met pijn in haar hart afscheid van Wiep. De coach zag dat het wedstrijdelement een zware last op de schouders van het talent was. Angela bevestigde wel voor de camera zeker een plaat met haar op te willen nemen en sprak dit achteraf ook in op de voicemail van Wiep. Maar de talentenjacht houdt helaas op na haar eerste live optreden.
Arm meisje
De meeste mensen denken dat Wiep na haar uitschakeling zielig is. Veel mensen hebben medelijden met me. Zo erg zelfs dat als ik in de supermarkt in de rij ga staan, het gesprek bij de mensen om me heen stil valt. Iedereen kijkt me aan alsof ze me willen steunen, aldus de afgevallen zangeres. Maar Wiep voelt zich verre van een verliezer. Bovendien mocht ze als troost nog een keer verschijnen in Life 4 You en op radio 538 haar nummer zingen. Afgevallen of niet, heel Nederland kent zangeres Wiep.
Bestickerde auto
Nog voor Wiep de show moest verlaten, kreeg ze een gesponsorde auto met een levensgrote foto en de tekst: Stem op Wiep. Ze rijdt nog wel in de op maat versierde bolide en veel mensen die de auto zien, zwaaien naar haar of steken hun duim op. Soms hoort de zangeres ze zelfs gillen als ze terug zwaait. Wiep hoopt voorlopig nog in de auto te kunnen rijden, al kan Nederland helaas niet meer op haar stemmen.
Dan had Angela wel voor Eva gekozen in de battle, is t niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk nog steeds dat Angela persoonlijk iets tegen haar had. Ze had beter voor Roel kunnen kiezen.
http://twitter.com/#!/Wiepmusic/status/6768301774479360quote:Wiepmusic Voor de mannen en vrouwen van forum fok; ik ben geen kloon, ik ben mezelf. Klinkt logisch, toch? En wat is een mod sc ofzoiets?
Ja, goeie tieten.quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
Wiep, als je dit leest, ik zou je doen hoor!
quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
Leuk clipje, en prima gezongen van wiep.quote:
Wie hangt hier de lolbroek uit met deze kloonquote:Op maandag 22 november 2010 17:33 schreef Wiepmusic het volgende:
Wauw ik ben ontzettend blij dat iedereen hier zo in mij gelooft! Helemaal super!Thanks guys!
Liefs,
Wiep.
(die ene waar we nooit meer wat van horen!)
Is geen kloon, zie haar Twitterquote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wie hangt hier de lolbroek uit met deze kloon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |