Heh?quote:
Je hoort over dwars in een hangmat te liggen, niet in de lengtequote:
vind ik wel een beter onderwerp dan bart..quote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat dit nu opeens over hangmatten?
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat dit nu opeens over hangmatten?
Stiekem mee eens.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
vind ik wel een beter onderwerp dan bart..
En dat terwijl hij het vaakst heeft opgetredenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef tdrone het volgende:
weet ook bij deze jongen nog steeds neit wie hij is ..
welk liedje deed hij dan bij de auditie ? (battles kijk ik meestal met rtlgemist en dan skip ik de saaie deelnemers nog wel eensquote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat terwijl hij het vaakst heeft opgetreden
Dat weet ik eigenlijk niet meer... Maar hij mocht herkansen op de radio voor een wildcardquote:Op woensdag 10 november 2010 09:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
welk liedje deed hij dan bij de auditie ? (battles kijk ik meestal met rtlgemist en dan skip ik de saaie deelnemers nog wel eens![]()
)
Maar ik vind nu al dat hij niet genoeg opvalt tussen het deelnemersgeweld (<-- altijd al eens willen zeggen)quote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet meer... Maar hij mocht herkansen op de radio voor een wildcard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |