Heh?quote:
Je hoort over dwars in een hangmat te liggen, niet in de lengtequote:
vind ik wel een beter onderwerp dan bart..quote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat dit nu opeens over hangmatten?
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:56 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat dit nu opeens over hangmatten?
Stiekem mee eens.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
vind ik wel een beter onderwerp dan bart..
En dat terwijl hij het vaakst heeft opgetredenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef tdrone het volgende:
weet ook bij deze jongen nog steeds neit wie hij is ..
welk liedje deed hij dan bij de auditie ? (battles kijk ik meestal met rtlgemist en dan skip ik de saaie deelnemers nog wel eensquote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat terwijl hij het vaakst heeft opgetreden
Dat weet ik eigenlijk niet meer... Maar hij mocht herkansen op de radio voor een wildcardquote:Op woensdag 10 november 2010 09:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
welk liedje deed hij dan bij de auditie ? (battles kijk ik meestal met rtlgemist en dan skip ik de saaie deelnemers nog wel eens![]()
)
Maar ik vind nu al dat hij niet genoeg opvalt tussen het deelnemersgeweld (<-- altijd al eens willen zeggen)quote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet meer... Maar hij mocht herkansen op de radio voor een wildcard
Dat gebeurt nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:05 schreef methodmich het volgende:
Mogelijk tactiek van Angela, want de kans dat hij volgende keer het bokkie is lijkt me vrij groot. Dus dan kan ze haar favorieten (Nyssina, Shary-An en Kim) makkelijker sparen. Alleen als Bart door het publiek door mag heeft ze een probleem dan.
Maar... Bart IS the Voicequote:Op donderdag 2 december 2010 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet
Ik verwacht eigenlijk dat-ie er vrijdag uitligt...
Bart is te groot voor the Voice. En misschien zelfs voor de wereld.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bart is te groot voor the Voice. En misschien zelfs voor de wereld.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Graseter het volgende:
Een fantopic, voor mij?
Aww, dat hadden jullie niet hoeven doen.
"fan"topicquote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Graseter het volgende:
Een fantopic, voor mij?
Hey Bartjequote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Graseter het volgende:
Een fantopic, voor mij?
Tuurlijk... hij is beter dan iedereen. Ik hoop dat hij de poster van hem boven mijn bed wil signerenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ow deze Bart
Ja hij is wel beter dan jennifer
Maar hij ligt er wel uit denk ik de volgende ronde
Ik voel me vereerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ja C_A en Bella ook mee![]()
Maar stiekem ben ik wel de grootste fan hoor jongens
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Thermo18 het volgende:
Ik sluit me aan bij de Bartfans.
Hij viel me nooit zo erg op, maar na de eerste liveshow vind ik hem echt fantastisch!
Net als Davy&Joshua, beetje jammer dat die er dan alweer uitliggen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef UltraR het volgende:
Oh wat hoop ik dat het merendeel hier enorm sarcastisch zit te wezen. En stiekem verwacht ik dat dat idd het geval is.
Wat denk je nu zelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef UltraR het volgende:
Oh wat hoop ik dat het merendeel hier enorm sarcastisch zit te wezen. En stiekem verwacht ik dat dat idd het geval is.
Ik vond hem echt wel goed vanavondquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ok. Ik houd al op.
Wat een drama deze jongen.
Al viel het vanavond mee.
Ik zou hem ook doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Bart is lekker en ik zou hem doen
Wat zeg je me nou?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:29 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er geen kut van dat hij telkens doorgaat![]()
En deze neem ik mee voor de beste quotes van VOH 2010, want hij komt soms 4 keer voorbij in 12 uurquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:29 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er geen kut van dat hij telkens doorgaat![]()
Gaan ze vanaf vandaag allemaal optreden dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Go Bart vanavond. De man die zichtbaar erg geniet maakt blij.
Haha, zit ik even mis.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gaan ze vanaf vandaag allemaal optreden dan?
ik welquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
Ik wil de uitslag zien... ik geloof het gewoon niet
Bart belichaamt de Voice.quote:
Grote lappen vlees voor de vega hierquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
De vleesgeworden Voice of Holllllandd
Afgesprokenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik in mijn blote kont over schiphol rennen
Ga ik regelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel dat Bart me persoonlijk komt ophalen als ik wordt opgepakt
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote lappen vlees voor de vega hier
JAquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelden zo'n eentonigheid gehoord. Hij verpestte When I get you alone ook al zo.
Dat is idd ook zoquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:59 schreef UltraR het volgende:
Het is een treurige zaak. Bart in de HMH.
Ik vind eigenlijk dat hij helemaal niet zo slecht zingt. Vind Shary-An een minder goeie kandidaat.quote:
Oneensquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Christyyy het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat hij helemaal niet zo slecht zingt.
Eensquote:Vind Shary-An een minder goeie kandidaat.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die honden van Bart z'n ouders, gevoerd met de lepel, op schoot aan tafel
Ja 1 keertjequote:
Ik vind Bart echt een ongelooflijke sukkel en een kwalitatief onbenulquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Christyyy het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat hij helemaal niet zo slecht zingt. Vind Shary-An een minder goeie kandidaat.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Bart is lekker. Lekker lekker lekker
Dat had je niet zien aankomen?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Bart's familie was behoorlijk kakAfknapper
![]()
Ik vond hem op zich wel meevallenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had je niet zien aankomen?Bart is zelf een enorme korpsbal
Nee is ook niks mis mee, maar je ziet toch wel dat hij niet uit een woonwagenkamp komtquote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond hem op zich wel meevallen
Kak is goed. Dat begrijp je later wel als je met een rijke, bebrilde nerd gaat trouwen.quote:
Op de laatste stelling: +1quote:
Was die om aan te zien? Ik vind Bart wel leuk namelijk. Op zijn zang na dan. Ik hoop dat die nog ver komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Aardige broer heeft Bart ook trouwens![]()
Ik ben al getrouwdquote:Op donderdag 30 december 2010 14:34 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Kak is goed. Dat begrijp je later wel als je met een rijke, bebrilde nerd gaat trouwen.![]()
Ja dat zie ik wel, maar had meer een gewoon gezin verwacht bij hemquote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee is ook niks mis mee, maar je ziet toch wel dat hij niet uit een woonwagenkamp komt
En ik vind niks met die ouders, 10 keer liever dit dan die kampers van Johnny of zoals die vader van Ben. Vreselijk, trailertrash
Ik ook, vind sowieso woonwagenmensen gewoon symphatieker als kakkers. Brr.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zie ik wel, maar had meer een gewoon gezin verwacht bij hemEen gezin waar ik uit kom
Geen kak,m aar ook geen kamper
Ownee ik vond de woonwagenkampfilmpjes met Johnny altijd heerlijk om naar te kijken
Jawel, maar ouder en breder gezicht. Lijkt iets op Bart, maar verder eigenlijk een totaal ander gezicht behalve het kapsel en zelfde haarkleurquote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Was die om aan te zien? Ik vind Bart wel leuk namelijk. Op zijn zang na dan. Ik hoop dat die nog ver komt.
Ach, het zijn best toffe gasten hoor, maar dan kan ik bevooroordeeld zijn omdfat het familie is.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee is ook niks mis mee, maar je ziet toch wel dat hij niet uit een woonwagenkamp komt
En ik vind niks met die ouders, 10 keer liever dit dan die kampers van Johnny of zoals die vader van Ben. Vreselijk, trailertrash
Nee eerste Jennifer eruit joh....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Bart lekker en hij kan goed zingen. Maar ik zou het wel terecht vinden als hij er de volgende keer uit gaat, als hij weer als minste zingt.
Oke, als jij Lenny dan opoffert, dan offer ik met veel verdriet Bart op.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, als jij Lenny dan opoffert, dan offer ik met veel verdriet Bart op.
Deal?
Primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, als jij Lenny dan opoffert, dan offer ik met veel verdriet Bart op.
Deal?
Ja ik kan die trage wannabe-dreadlock niet meer zien, tjuuuusquote:
Uiteraard zeg ik nog wel dit:quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:52 schreef Noek het volgende:
Zijn er niet wat youtubes van Bart waarop hij wel goed zingt? Zal ik dit topic eens volspammen want Bart is dus mijn jailbait. Keep the soul alive, Bartmans.
Ja ik ben hem ook wel zatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik kan die trage wannabe-dreadlock niet meer zien, tjuuuus
Fijn voor je. Alleen is dat totaal niet te checken. Dus ik zal je maar op je woord geloven.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwdMet een Spanjaard die genoeg verdiend
Maar niet rijk is
En als hij dat wel allemaal zou zijn, dan had ik niet op hem gevallen denk ikKak is
Lol. Doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:52 schreef Noek het volgende:
Zijn er niet wat youtubes van Bart waarop hij wel goed zingt? Zal ik dit topic eens volspammen want Bart is dus mijn jailbait. Keep the soul alive, Bartmans.
Bennyquote:Op maandag 10 januari 2011 10:20 schreef iBenny het volgende:
Eruit, weg, foetsie![]()
![]()
![]()
Wat een feest![]()
![]()
Bier voor iedereen![]()
geef dan! Ik wacht!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:20 schreef iBenny het volgende:
Eruit, weg, foetsie![]()
![]()
![]()
Wat een feest![]()
![]()
Bier voor iedereen![]()
Voor Jezus houden we toch ook feestjes? De dag dat hij stierf, de dag dat hij weer herrees. Dus: waarom niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
Ik verklaar 8 januari tot een nationale feestdag
Bart vergelijken met m'n zusquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Voor Jezus houden we toch ook feestjes? De dag dat hij stierf, de dag dat hij weer herrees. Dus: waarom niet?
Joah!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Is je zus ook zo goddelijk dan? Daar geloof ik niets van.![]()
Dat mag niet ontkend worden, inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond hem best goed afgelopen week
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond hem best goed afgelopen week
Ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Dat mag niet ontkend worden, inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |