Ik voel me vereerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ja C_A en Bella ook mee![]()
Maar stiekem ben ik wel de grootste fan hoor jongens
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Thermo18 het volgende:
Ik sluit me aan bij de Bartfans.
Hij viel me nooit zo erg op, maar na de eerste liveshow vind ik hem echt fantastisch!
Net als Davy&Joshua, beetje jammer dat die er dan alweer uitliggen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef UltraR het volgende:
Oh wat hoop ik dat het merendeel hier enorm sarcastisch zit te wezen. En stiekem verwacht ik dat dat idd het geval is.
Wat denk je nu zelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef UltraR het volgende:
Oh wat hoop ik dat het merendeel hier enorm sarcastisch zit te wezen. En stiekem verwacht ik dat dat idd het geval is.
Ik vond hem echt wel goed vanavondquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ok. Ik houd al op.
Wat een drama deze jongen.
Al viel het vanavond mee.
Ik zou hem ook doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Bart is lekker en ik zou hem doen
Wat zeg je me nou?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:29 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er geen kut van dat hij telkens doorgaat![]()
En deze neem ik mee voor de beste quotes van VOH 2010, want hij komt soms 4 keer voorbij in 12 uurquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:29 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er geen kut van dat hij telkens doorgaat![]()
Gaan ze vanaf vandaag allemaal optreden dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Go Bart vanavond. De man die zichtbaar erg geniet maakt blij.
Haha, zit ik even mis.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gaan ze vanaf vandaag allemaal optreden dan?
ik welquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
Ik wil de uitslag zien... ik geloof het gewoon niet
Bart belichaamt de Voice.quote:
Grote lappen vlees voor de vega hierquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
De vleesgeworden Voice of Holllllandd
Afgesprokenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik in mijn blote kont over schiphol rennen
Ga ik regelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel dat Bart me persoonlijk komt ophalen als ik wordt opgepakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |