Dit dus...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
en ik maar hopen dat we van dat vreselijke mens verlost waren. Floortje had moeten winnen
Tsja, maar ondertussen is Floortje al die jaren aan het werk in het vak en verdient een prima boterham. Staat nu met een hoofdrol in een We Will Rock You van Stage Entertainment en heeft Raffaëla dit dus nodig om aan de bak te komen. (Ik heb overigens niets met Floortje noch Raffaëlla).quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef UltraR het volgende:
Floortje.... over een vreselijk mens gesproken.
Ik was enorm fan van haar in de eerste rondes, maar daarna werd het minder en minder en werd ze volkomen voorbij gestreefd door Rafaella en Ellen. Kon de druk van het favoriet zijn niet aan.
Ik ook! Ze heeft toch nog geprobeerd terug te komen met zo'n meisjesgroepje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
en ik maar hopen dat we van dat vreselijke mens verlost waren. Floortje had moeten winnen
quote:Op zondag 26 september 2010 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje zou haar nu echt dik verslaan. En terecht.
Ja Ellenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
Ah van die Idols die Ellen had moeten winnen!
Floortjequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef UltraR het volgende:
Floortje.... over een vreselijk mens gesproken.
Ik was enorm fan van haar in de eerste rondes, maar daarna werd het minder en minder en werd ze volkomen voorbij gestreefd door Rafaella en Ellen. Kon de druk van het favoriet zijn niet aan.
BVO?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO zal zien dat Raffaela weinig meer toevoegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |