abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87788842
Zijn evil zijde bij de auditie:

Zo leuk kan hij zijn:

Deze jongeman met Friese achternaam viel op met zijn arrogante gedrag en jagershoedje. Hij wilde koste wat kost Roel van Velzen als coach, maar hij draaide niet op. Vervolgens ging chagrijnig kijken en koos hij maar voor Jeroen van der Boom.

Eenmaal thuis was zijn moeder boos, net als zijn vrienden en zijn oma wilde hem al slaan met de deegroller. Zelf schaamde hij zich ook de oren van zijn kop, over zijn rare gedrag. En toen was er gisteren de Real Life en was hij de leuke gast die hij bij de auditieronde had moeten zijn. Hij wijt zijn schaamwaardige vertoning aan de zenuwen. Hij was blijkbaar zo in zijn eigen wereld dat hij zijn auto ook nog eens tegen een boom parkeerde.

Ik pleit voor een tweede kans! Al moet hij bij de battles natuurlijk wel zijn scherpe tanden wel weer voor de dag halen.

HUP KEVIN.
That's all folks!
pi_87794286
Een voordeel aan dat toneelspel van hem... hij weet wel precies wat-ie wil.

Voor de rest vind ik het een flapdrol, ook na dat interview van gister
pi_87794453
Hij overtuigde mij wel met zijn charme-offensief. :Y Prima kerel. ^O^
That's all folks!
pi_87797609
Kansloos kutfiguur.
pi_87848805
Kevin _O_ Hij maakt het waar met een battle waarin hij helemaal los ging.
That's all folks!
pi_87849068
Hij is wel wee in mijn achting gestegen.
Volgende keer wil hem Bowie horen zingen
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:17:47 #7
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87858389
Het gaat natuurlijk om zijn stem enzo, maar toch vind ik hem vervelend. Al vind ik dat hij verdiend door is vanavond.
With the stars as her umbrella
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:15:22 #8
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_87859997
Ik vind hem echt een hele prettige stem hebben. Dat vond ik in de auditie al en hij bleef gisteren moeiteloos overeind. Ik vind het leuk dat hij door is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_87861285
Volgens mij is het gewoon een sympathieke gast hoor die een fout maakte tijdens de audities. Maar ja, in Nederland is het vaak zo dat 1e indrukken niet meer uitgewist mogen worden, want als je eerst iemand een lul vond dan moet je 'm een lul blijven vinden anders ben je een draaikont. Beetje boerenmentaliteit he. "Ik mot je niet' en dat eigenwijs blijven volhouden :N
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_87861526
Precies, weg met dat krampachtige denken.
That's all folks!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:25:25 #11
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87861603
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 11:06 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij is het gewoon een sympathieke gast hoor die een fout maakte tijdens de audities. Maar ja, in Nederland is het vaak zo dat 1e indrukken niet meer uitgewist mogen worden, want als je eerst iemand een lul vond dan moet je 'm een lul blijven vinden anders ben je een draaikont. Beetje boerenmentaliteit he. "Ik mot je niet' en dat eigenwijs blijven volhouden :N
Beetje gechargeerd dit. Ik lees en hoor genoeg mensen die er anders over denken na zijn tweede auditie, het zij positief, het zij negatief. En niet alleen bij Kevin maar ook bij de andere artiesten. Zelf ben ik wel 10 keer van mening veranderd na gisteren, alleen bij Kevin niet.
pi_87862834
Goede stem O+!
pi_87877540
Een van de weinige battles waarvan ik wel even dacht naar muziek te luisteren.
Laurens vind ik een schat van een man, die bovendien ook wel kan zingen, maar Kevin heeft deze terecht gewonnen. Hij heeft zijn auditiefout hier netjes goedgemaakt. Bovendien is Boom daar ook niet zo flauw mee, dus ach.
pi_87886026
Op zich is het best een leuke kerel, maar wat issie klein :{
Terecht dat ie door is!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87933431
Ik vind hem eigenlijk ook wel leuk O+

Ik ben blij dat hij door is... hij is echt wel goed :9 Maar wat is hij klein :o
pi_87935159
leuk gezongen!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87964570
Het is me helemaal niet opgevallen dat hij zo klein is. Komt denk ik door mijn lengte.
That's all folks!
pi_87966477
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is me helemaal niet opgevallen dat hij zo klein is. Komt denk ik door mijn lengte.
Want jij stond er naast?!
Wat heeft jouw lengte te maken met het beeld dag jij van anderen hebt :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:04:23 #20
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87969023
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Want jij stond er naast?!
Wat heeft lengte er sowieso mee te maken :D
pi_87971860
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Bartjebart het volgende:

Bijna iedereen is klein. En onderkruipsel natuurlijk.
That's all folks!
pi_87974149
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:04 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat heeft lengte er sowieso mee te maken :D
Met zingen niks :P
pi_87974177
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Bijna iedereen is klein. En onderkruipsel natuurlijk.
Oow ik las het even alsof jij ook 'klein' bent... maar jij steekt overal bovenuit :P
pi_88567595
Ohw, Kevin is jarig vandaag... 25 jaar *O*

Gefeliciteerd Kevin *O*
pi_88946538
Terecht samen met Ray in de sing off. Onterecht dat Kevin eruit moest. In zijn tweede optreden kon je hem echt horen en zien vechten. En dat klonk goed en zag er prima uit. Alleen jammer dat hij dit niet meteen had gedaan. In zijn eerste optreden had ik wel het idee dat het geluid te hard stond. Of had hij gewoon geen zin om harder te zingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')