quote:er komt vast weer een Pia Douwes momentjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
"ik denk dat dit een van mijn moeilijkste beslissingen zal worden"
quote:riding my discostickOp vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
Ben benieuwd of Kim ook zonder piano kan knallen.
quote:Ze moet het maar op haar voorhoofd tatoeëren. In spiegelbeeld natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Zelfs de keuze plassen of poepen is moeilijk voor haar!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:ik ze dat uit volendam komen gelijk staat aan een turks paspoortOp vrijdag 29 oktober 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nick & Simon hadden de eer hoog moeten houden. In ieder geval tenminste tot Roels niveau.
DA KEN TOG NIE! GEERT DOET ER WAT AAN!
quote:Nee, 5 cm lange schroef.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is niet echt een nummer voor Kim. Dat lage stukje ging nogal moeilijk.
quote:Heb jij wel wat positiefs gepost in de reeks?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
Hoe kun je nou tussen 2 slechten kiezen?
quote:Je moet!!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
quote:Dat vroeg mijn tandarts zich laatst ook retorisch af.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
quote:Dobbelsteen: even kim, oneven sophie.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
quote:De vorige battle wel jaOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef editoor het volgende:
vaarwel kim![]()
![]()
De slechtste gaat door toch?
quote:Ik vind deze ronde gewoon slechtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij wel wat positiefs gepost in de reeks?
quote:Twee keer de helft is???
quote:Beter dan die andere misfits.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het commentaar van JvdB valt me reuze mee vanavond, hij zegt zowaar zinnige dingen.
quote:Ik kan het ook bijna niet mijn strot uit krijgen...... maar JvdB lijkt de enige met nog wat realiteitszin daar.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het commentaar van JvdB valt me reuze mee vanavond, hij zegt zowaar zinnige dingen.
quote:Ja, ze begon met 'wat een leuk programma'Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij wel wat positiefs gepost in de reeks?
quote:Doet ze ook bij X-factor als zij moet beslissen wie exit gaat, altijd hetzelfde liedjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als Angela bij elke battle gaat zeggen dat ze d'r misselijk van wordt of een variant daarvan, wordt ze wel een beetje ongeloofwaardig.
quote:Hit-cd? Ik ken dr niet eensOp vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef Honeymooner het volgende:
Als die Mara Sophie al een 'hit' cd heeft, hoezo was ze dan nog zo zenuwachtig?
quote:En toen ging het bergafwaartsOp vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, ze begon met 'wat een leuk programma'
quote:Zelfde hier, ik snap de lol er totaal niet van.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
ik snap nog steeds geen kut van dat Twitter.
Vokgende meet wil ik cursus Miran...
quote:Ik heb het nog netjes gebracht
quote:Dat mocht toch niet, wat doet ze daar dan nog?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Lemming22 het volgende:
Anne is leuk. Veel leuker dan Rafaella.
quote:Het is een complotOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet, wat doet ze daar dan nog?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het nog netjes gebrachtMaar ik sluit me bij je aan
quote:En daar zijn de traantjes!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Raffaela wil zeker intelligent overkomen met die bril.
quote:Ja, nee. Gewoon nee eigenlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
t is een performer. niet kijken naar dr persoonlijkheid
quote:En daarna gaat ze babygeluidjes nadoenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef Dragonwizard het volgende:
Straks gaat ze nog zeggen dat ze daadwerkelijk verliefd is op Henk Jan Smit
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef Starlie het volgende:
Ah Raf heeft ook voor de gelegenheid haar glittercondoom aangetrokken!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
En daarna gaat ze babygeluidjes nadoen.
quote:ze is vast verliefd op Roel, die kan ze goed onder de duim houdenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef Dragonwizard het volgende:
Straks gaat ze nog zeggen dat ze daadwerkelijk verliefd is op Henk Jan Smit
quote:ja , dan heb ik zoiets van...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet nu al wie het gedaan heeft bij CSI! Die neger! Het zijn altijd negers!
En dan bij MTV cribs je poedel laten zien!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef purmernoord het volgende:
[..]
ja , dan heb ik zoiets van...
quote:Dat had ze eerder moeten doen...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef Starlie het volgende:
quote:Haar carriere gaat voor haar dochterOp vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef Injetta het volgende:
Dat doet haar geen goed dat stukje over het missen van haar kind... Was onnodig..
Ze kan gewoon geweldig zingen en daar moet het om gaan en niet om haar enorme fout van destijds met die ondoordachte zwangerschap.
quote:Bijna cola tegen het scherm
quote:Hier stopte ik al met lezen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef purmernoord het volgende:
[..]
als ik klappen krijg, dan heb ik zoiets van .. he?
quote:BenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik voorspel dat kim de winnaar wordt
quote:Het was meer dan alleen een spelfout.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tijdens Idols bijvoorbeeld?
Maar dan was Beautifull Hope Is The Truth er niet geweest.
quote:Zoals het hoort....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar carriere gaat voor haar dochter
quote:dat zeg je nu. maar ze koos wel voor dr dochter na de winst in idols, dus ik weet niet of dat wel zo is tbhOp vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar carriere gaat voor haar dochter
quote:[VOH] Het "Welke 24 kandidaten gaan door" topicOp vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik voorspel dat kim de winnaar wordt
quote:Nee, want 2,x miljoen kijkers vinden ze in andere landen kattepisOp vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Oorlogsheld het volgende:
rtl wil nog even flink cashen want geen land wil dit nog kopen
quote:Nu je het zegt..Op vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Magics het volgende:
Toepasselijk lied voor beide dames: Beautiful Liar
quote:Ze ziet haar alleen in het weekend, woont bij de vader.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zeg je nu. maar ze koos wel voor dr dochter na de winst in idols, dus ik weet niet of dat wel zo is tbh
quote:oh ok. ik verdiep me niet echt in de gasten tbhOp vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze ziet haar alleen in het weekend, woont bij de vader.
quote:Misschien leert Raf nu eindelijk hoe je beautiful echt spelt...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Magics het volgende:
Toepasselijk lied voor beide dames: Beautiful Liar
quote:En ik maar denken dat mijn beeldscherm kapot was en beeld onderste boven had.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef Injetta het volgende:
Jeetje als je elke reclame een nieuw glas inschenkt sta je aan het eind van de show op zijn kop...![]()
quote:Omdat ze een diva is natuurlijk!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:11 schreef roos85 het volgende:
waarom heeft Raf van die stomme handschoenen aan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien leert Raf nu eindelijk hoe je beautiful echt spelt...
quote:Waar anders??
quote:Eens.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
Dit heeft tenminste iets weg van een battle
quote:ze weet een podium te benutten. ze zet iets neerOp vrijdag 29 oktober 2010 22:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Raffa weet zich wel te bewegen.
quote:Oprah.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik voorspel dat oprah door mag! Maar die andere vind ik beter!
quote:Komt ook door het liedje denk ik. Is wat beter dan die langzame zwijmelmuziek.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
Dit heeft tenminste iets weg van een battle
quote:Maar dat wist die milf al....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Raffa weet zich wel te bewegen.
quote:Dat ja, dat rokje is wel heel erg kort.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Starlie het volgende:
Nog even eb raf staat in haar blote kont
quote:yeah oprah was idd gewoon beter dan sonja barendOp vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik voorspel dat oprah door mag! Maar die andere vind ik beter!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef Lemming22 het volgende:
Nou zorg eens voor een verrassing Jeroen.
quote:Ze was toch zestien. Over twee jaar mag ze een raffa doen.
quote:Anne was onhandig ivm minderjarigheid en de arbo wetOp vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Starlie het volgende:
Waarom raf kiezen? Dit gaat programma gaat ze sowieso niet winnen!
quote:Raff kan echt heel goed zingen..... Ik heb haar tot nu de beste gevonden van al die talentenjachten. Maar ja....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Jammer dat Raff. beter zingt... ik kan haar dus echt niet uitstaan...
quote:dat kind al helemaal niet en raffa was gewoon beterOp vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Starlie het volgende:
Waarom raf kiezen? Dit gaat programma gaat ze sowieso niet winnen!
quote:Het glas is gelukkig halfvol.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef Burdie het volgende:
Ze heeft wel weer tijd voor haar paardje nu.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Nou meid... ff snel het bed in duiken met je man. Ben je met de liveshows weer zwanger
quote:Bedoel meer omdat raf al een keer zo'n programma heeft gewonnen...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
dat kind al helemaal niet en raffa was gewoon beter
niet kijken naar persoonlijkheid, gewoon puur op basis van kwaliteit
quote:yups en voor anne zeg ik. mam pak die zweep en jaag dr wat harder naar een talentenshow. ms dat t over 2 jaar succes heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Nou meid... ff snel het bed in duiken met je man. Ben je met de liveshows weer zwanger
quote:Ik snap dan ook echt niet waarom de rekenwonders in de redactie gekozen hebben om 15 mensen per jurylid door te laten gaan als je daarna 1 tegen 1 wilt doen...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef Burdie het volgende:
Met 3 heb je toch minder kans? Niet eerlijk!
quote:Komt daar ook een fimpje van?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze was toch zestien. Over twee jaar mag ze een raffa doen.
quote:kloptOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Hadden N&S er ook 15? Dat er 3 over zijn?
quote:Die had ze toch niet meer? In ieder geval heeft ze niks meer met de vader van haar kind.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
quote:Ik dacht dus dat iedereen er 14 zou hebben, maar niet dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap dan ook echt niet waarom de rekenwonders in de redactie gekozen hebben om 15 mensen per jurylid door te laten gaan als je daarna 1 tegen 1 wilt doen...
quote:nee olk, dat ben ik wel met je eens. dat ze die mensen eigenlijk niet mee moeten laten doen. maar qua battle nu was ze gewoon beterOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bedoel meer omdat raf al een keer zo'n programma heeft gewonnen...
quote:Klopt... [VOH] Anne Wilson-Schellekens, in twee jaar tijd vijf jaar ouder.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je moest toch ouder dan 18 zijn
quote:dan is het terecht dat ze eruit isOp vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... [VOH] Anne Wilson-Schellekens, in twee jaar tijd vijf jaar ouder.
quote:Nieuwe vriend, tijd voor weer een nieuw kindOp vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
quote:Ik bedoelde JohnOp vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef purmernoord het volgende:
[..]
nee Jennifer.. oh nee, die is al geweest
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Raffa zal de volgende uitzending wel weer zwanger zijn. En ze noemt haar kindje dan Ew Bankie.
quote:Ohw, dat weet ik niet... ze heeft iig nu wel (weer) een manOp vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Die had ze toch niet meer? In ieder geval heeft ze niks meer met de vader van haar kind.
quote:Van die kamper zeker?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zo, dat kind van 8 ofzo. In de make up en al
quote:en die is best leukOp vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat weet ik niet... ze heeft iig nu wel (weer) een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |