quote:Anne was onhandig ivm minderjarigheid en de arbo wetOp vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Starlie het volgende:
Waarom raf kiezen? Dit gaat programma gaat ze sowieso niet winnen!
quote:Raff kan echt heel goed zingen..... Ik heb haar tot nu de beste gevonden van al die talentenjachten. Maar ja....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Jammer dat Raff. beter zingt... ik kan haar dus echt niet uitstaan...
quote:dat kind al helemaal niet en raffa was gewoon beterOp vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Starlie het volgende:
Waarom raf kiezen? Dit gaat programma gaat ze sowieso niet winnen!
quote:Het glas is gelukkig halfvol.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef Burdie het volgende:
Ze heeft wel weer tijd voor haar paardje nu.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Nou meid... ff snel het bed in duiken met je man. Ben je met de liveshows weer zwanger
quote:Bedoel meer omdat raf al een keer zo'n programma heeft gewonnen...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
dat kind al helemaal niet en raffa was gewoon beter
niet kijken naar persoonlijkheid, gewoon puur op basis van kwaliteit
quote:yups en voor anne zeg ik. mam pak die zweep en jaag dr wat harder naar een talentenshow. ms dat t over 2 jaar succes heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Nou meid... ff snel het bed in duiken met je man. Ben je met de liveshows weer zwanger
quote:Ik snap dan ook echt niet waarom de rekenwonders in de redactie gekozen hebben om 15 mensen per jurylid door te laten gaan als je daarna 1 tegen 1 wilt doen...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef Burdie het volgende:
Met 3 heb je toch minder kans? Niet eerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |