quote:er komt vast weer een Pia Douwes momentjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
"ik denk dat dit een van mijn moeilijkste beslissingen zal worden"
quote:riding my discostickOp vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Lemming22 het volgende:
Ben benieuwd of Kim ook zonder piano kan knallen.
quote:Ze moet het maar op haar voorhoofd tatoeëren. In spiegelbeeld natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:Zelfs de keuze plassen of poepen is moeilijk voor haar!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:ik ze dat uit volendam komen gelijk staat aan een turks paspoortOp vrijdag 29 oktober 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nick & Simon hadden de eer hoog moeten houden. In ieder geval tenminste tot Roels niveau.
DA KEN TOG NIE! GEERT DOET ER WAT AAN!
quote:Nee, 5 cm lange schroef.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Dit is niet echt een nummer voor Kim. Dat lage stukje ging nogal moeilijk.
quote:Heb jij wel wat positiefs gepost in de reeks?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
Hoe kun je nou tussen 2 slechten kiezen?
quote:Je moet!!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
quote:Dat vroeg mijn tandarts zich laatst ook retorisch af.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
quote:Dobbelsteen: even kim, oneven sophie.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef yvonne het volgende:
quote:De vorige battle wel jaOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef editoor het volgende:
vaarwel kim![]()
![]()
De slechtste gaat door toch?
quote:Ik vind deze ronde gewoon slechtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij wel wat positiefs gepost in de reeks?
quote:Twee keer de helft is???
quote:Beter dan die andere misfits.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het commentaar van JvdB valt me reuze mee vanavond, hij zegt zowaar zinnige dingen.
quote:Ik kan het ook bijna niet mijn strot uit krijgen...... maar JvdB lijkt de enige met nog wat realiteitszin daar.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het commentaar van JvdB valt me reuze mee vanavond, hij zegt zowaar zinnige dingen.
quote:Ja, ze begon met 'wat een leuk programma'Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij wel wat positiefs gepost in de reeks?
quote:Doet ze ook bij X-factor als zij moet beslissen wie exit gaat, altijd hetzelfde liedjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als Angela bij elke battle gaat zeggen dat ze d'r misselijk van wordt of een variant daarvan, wordt ze wel een beetje ongeloofwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |