Dit was zoooooo briljant. Echt de beste auditie tijdens een talentenjacht ooit.quote:
En hij hield het klein, ik denk dat er nog veel meer in zitquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was zoooooo briljant. Echt de beste auditie tijdens een talentenjacht ooit.
Als je hem ziet verwacht je niet dat er zo'n geluid uitkomt.
Damn, dit was echt fucking Briljant
Inderdaad at ik dacht in het voor interview:"Tjongejonge, wat een figuur...."quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was zoooooo briljant. Echt de beste auditie tijdens een talentenjacht ooit.
Als je hem ziet verwacht je niet dat er zo'n geluid uitkomt.
Damn, dit was echt fucking Briljant
Met de keuze van de coach bedoel je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En hij hield het klein, ik denk dat er nog veel meer in zit
Ik hoop voor het op peil houden van het niveau van de mensheid dat er hier sprake is van sarcasme.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
Vond hem maar zozo, misschien kan ie me nog overtuigen de volgende ronde.
Nee met zijn stem, hij had meer kunnen uithalen maar hield het soft, wat een goede keuze was, maar als hij gaat knallen denk ik dat het nog beter wordtquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Met de keuze van de coach bedoel je?
Jaaaa absoluutquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En hij hield het klein, ik denk dat er nog veel meer in zit
Hij ligt er voor de finale (of liveshows, wat komt erquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik hoop voor het op peil houden van het niveau van de mensheid dat er hier sprake is van sarcasme.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij ligt er voor de finale (of liveshows, wat komt er) uit. Net als met een ander niet nader te noemen persoon gebeurde.
wie??? toch niet Ben??quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij ligt er voor de finale (of liveshows, wat komt er) uit. Net als met een ander niet nader te noemen persoon gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |