abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99681014
quote:
Ben Saunders zag vrouwen als stuk vlees
Laatste update: 19 juli 2011 15:49 info
AMSTERDAM - Ben Saunders heeft in het verleden heel wat vrouwen versleten. In Grazia onthult hij dat hij in het verleden soms wel drie of vier vrouwen op een dag heeft gehad.
Foto: ANP

"Ik zag vrouwen toen gewoon als een stuk vlees", zegt de 27-jarige winnaar van The Voice of Holland in het tijdschrift.

Saunders kijkt echter niet met weemoed op die periode terug. "Er is niets aan, elke dag een ander."

De vrouwen met wie hij toen ging waren naar eigen zeggen allemaal "slettebakken". "Mijn vriendin zal het niet worden, iemand die zich na een avondje lekker laat pakken. Als ze het bij jou doet, heeft ze het bij honderden anderen ook al gedaan."

Reputatie

Zijn huidige vriendin Soraya, met wie hij binnenkort gaat trouwen, is op de hoogte van zijn reputatie. "Ze weet precies hoe ik was, want ik vertelde haar altijd alles. Maar sinds ik bij haar ben, kijk ik niet eens meer naar andere vrouwen. Vraag me niet hoe het kan, het is echt heel gek, maar daar heb ik me helemaal voor afgesloten."

Saunders zegt dan ook niet bang te zijn voor de verleiding. "Dat gaat nooit gebeuren, door niemand niet. Mensen om me heen hebben me ook wel eens gevraagd: 'Hoe lukt het je dan nu om straight te blijven?' Dat is nu heel simpel omdat ik Soraya heb."

Achternaam

Sinds hij met Soraya samen is, gelooft de zanger ook in het huwelijk, zo zegt hij. "Eigenlijk stelt het niets voor, het is een papiertje en een ring. Maar het is toch leuk als ze je achternaam heeft. Dan kun je echt zeggen: 'Die is van mij.'"

Gehandicapten

In het interview vertelt Saunders verder dat hij niemand een voorkeursbehandeling geeft. De zanger kan regelmatig pissig worden van de extra aandacht die voor gehandicapten wordt gevraagd. Naar eigen zeggen hoeft hij niet zo nodig de 'goede Ben' uit te hangen.

"Moet ik dan elke gehandicapte knuffelen? Alleen omdat iemand in een rolstoel zit?", vraagt Ben zich af in Grazia. De zanger zegt er zelfs boos van te worden. "Er wordt vaak extra aandacht voor ze gevraagd. Maar de andere kinderen dan. Daar zit toch geen verschil tussen? Soms kan ik daar wel pissig om worden."

De 27-jarige talentenjachtwinnaar zegt veel verzoekjes te krijgen van ongeneeslijk zieken of gehandicapten. Maar volgens hem hebben ze helemaal niets aan hem. "Dan schrijven ze of ik bij hen thuis kan komen", vertelt hij. "Dan antwoord ik dat ik dat niet ga doen, omdat ik hem toch niet beter kan maken."

Goede Ben

Ook het idee om hen een lichtpuntje te geven, gaat voor Ben al te ver. "Wat kopen ze voor mijn glimlach? Hun gezondheid krijgen ze er niet mee terug. En ik heb er niet zo'n behoefte aan om mijn kop te laten zien en de 'goede Ben' uit te hangen."
Wat een droeftoeter :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_99695477
quote:
Ben Saunders

On Tuesday 19th July 2011, @tattooben said:

echt leuk hoe die KUT journalisten je verhalen omdraaien over gehandicapten...het gaat MIJ er om dat IEDEREEN GELIJK staat donker ,licht ,ziek of niet ziek....iedereen krijgt dezelfde aandacht.....ik zet me goed in voor goede doelen..dus NEE ik zet gehandicapten niet opzij,ik BEHANDEL IEDEREEN met respect ..maar sommige mensen begrijpen dat blijkbaar niet....everyone is special !!!!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99696473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dus hij gaat wel langs ze, als ze een verzoekje doen? :+
pi_99696630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een droeftoeter :')
4 of 5 vrouwen op een dag.. :') :') :') :') wie wilt zoiets..misschien nu ja na de voice dat er van die breezers zijn die hem willen maar kom op zeg voor de Voice zou jij je nog niet eens naar hem om kijken , lelijk mismaaksel
pi_99696668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:19 schreef sherezade het volgende:

[..]

4 of 5 vrouwen op een dag.. :') :') :') :') wie wilt zoiets..misschien nu ja na de voice dat er van die breezers zijn die hem willen maar kom op zeg voor de Voice zou jij je nog niet eens naar hem om kijken , lelijk mismaaksel
Oh dat hij met zijn paling rondzwaait, dat moet hij lekker zelf weten, maar dat je zo stom bent om te begrijpen waarom mensen die ernstig ziek zijn een optreden thuis nog leuk vinden, dat vind ik wel apart _O-

Maar hij is wel lekker gewoon gebleven! :D
pi_99696709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat hij met zijn paling rondzwaait, dat moet hij lekker zelf weten, maar dat je zo stom bent om te begrijpen waarom mensen die ernstig ziek zijn een optreden thuis nog leuk vinden, dat vind ik wel apart _O-

Maar hij is wel lekker gewoon gebleven! :D
naja ik vind hem echt niks, hij doet alsof hij aan de top van de wereld staat... :r :r :r :r :r
pi_99720175
wat is het toch ineens weer snel over met de liefde hier :')
pi_99720679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ja tieneridolen, je weet hoe dat gaat hè? ;(
pi_99737071
Nieuwe tattoo van Ben. http://instagr.am/p/IIAln/ Zijn verloofde heeft ook een tattoo van zijn naam laten zetten. http://yfrog.com/kk4vslpj
pi_99738376
Damn, fucking kansloos.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_99739656
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 03:20 schreef Bostonian het volgende:
Nieuwe tattoo van Ben. http://instagr.am/p/IIAln/ Zijn verloofde heeft ook een tattoo van zijn naam laten zetten. http://yfrog.com/kk4vslpj
Heet Ben officieel Benji? :?
pi_99916277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
Nou ..als jij eerst met zo een verhaal de wereld inkomt dat jij plotseling om wat voor reden ook geen extra tijd kan of wilt vrijmaken voor mensen die gehandicapt zijn,terwijl dat misschien ook mensen zijn die vanaf het begin dat jou ster rijzende was al fan waren en jou optredens bezochten,en vervolgens later met een 'feel good'verhaal erop terugkomt dat de media jou een loer proberen te draaien( right en waarom zouden ze dat nou gaan doen.) omdat er plotseling een storm van verontwaardiging opsteekt,dan ja..ben je niet alleen een ongelofelijke associale lul maar ook iemand die geen enkele fan meer waardig is!

Fans betalen je inkomen Ben Saunders :Y ,zonder fans geen inkomen oetlul! :(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_100032475
quote:
Jamie Saunders brengt single uit
AMSTERDAM - Jamie Saunders, de broer van Dean en Ben is de studio ingedoken om een single op te nemen.

Jamie was met zijn broer Dean meegekomen naar de muziekstudio van Jochem Fluitsma en Eric van Tijn toen Dean zijn nieuwe single ging opnemen.
"En toen Eric zei opeens: Ik heb een nummer voor je", vertelt Jamie aan Shownieuws. "Het is wel Nederlandstalig en dat is niet helemaal mijn ding...."
Volgens Eric zou zo maar kunnen dat Jamie het helemaal gaat maken in de muziekwereld. Eric: "Ik denk dat Jamie succesvol kan zijn. Hij komt uit hetzelfde nest en hij is ook écht goed."
Jamie deed net als Ben mee aan The Voice of Holland, maar in de eerste auditie-ronde werd hij er al uit geknikkerd.
Jamie's single, waarvan hij de titel nog niet wil onthullen, komt in augustus uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')