Wat mij betreft de revelatie van auditieronde 2. Toen hij binnen kwam dacht ik: hmm, de broer van Frank Lammers, dat kan niet goed gaan. En toen begon hij te zingen en dacht ik: wow, wat een mooie sound. Jeroen van der Boom heeft hem in zijn bos opgenomen. Wat verwachten jullie van deze muzikale duizendpoot (lees de bio op zijn site), potentiële finalist?
Argh, nee, helemaal niks. Met z'n Gordon kapsel... helemaal niet toen hij zei dat z'n hart bij Nederlandstalig ligt, dan weet je al welk genre hij bedoelt...
Een mengeling van Frank Lammers, Guus Meeuwis en een overjarige Jan Smit. Zong wel aardig, best nog een fijn geluid, maar voor de rest vond ik 'm niet spectaculair.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn. Hoogachtend, Erik.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK! Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Hij daalt hard in mijn achting. Het was gisteren echt niet goed en hij stond er als een kapstok bij. Ik zie dat fantastische niet. Zo jammer dat Annelie zich er, zo leek het, al bij voorbaat al bij had neergelegd. Ray profiteerde van zijn auditie.